luni, 31 august 2009

OMG They Speak French Here! Pt.4

(28.08.2009)
Ziua a 4-a ne-am inceput-o cam asa.
Ma rog, de fapt aia e o poza de cu o seara inainte, dar the same goofy attitude s-a pastrat si dimineata.
Aveam sa mergem la Centrul Pompidou. Nu neaparat si sa-l vizitam, ca se platea, dar ne-am pierdut prima parte a zilei pe acolo. Atmosfera era again foarte placuta. De parca era un mini-fair.
Inauntru e foarte tare, foarte avangardist, asa. Plin de ciudatenii si obiecte cool si moderne.
Fiind pranzul si fiindu-ne foame, ne-am asezat langa o fantana, aproape de Hale.
La Halele respective te minunezi. E un fel de mall. De fapt, chiar e mall. In forma de piramida rasturnata. Adica primul nivel, cel de jos de tot, e mai mic. Urmatorul e mai mare. Then din ce in ce mai mare, pana ajungi la supravata. Tot mall-ul se petrece sub nivel, cum ar veni. E cool. Dar scump, but of course.
Nemaiavand ce altceva sa facem, ne-am hotarat ca este cazul sa ne bagam iar picioarele in Luvru - apa de acolo, that is. Insa era prea frig, vantul batea prea tare, so that was out of the question. Still with nothing to do, nu ne-a ramas decat sa vizitam Luvrul, ca tot eram acolo.
Mona Lisa era a definitely no-no. Nu aveam chef sa stam nu stiu cate ore ca sa vad ceva 3X4. Asa ca ne-am ales niste galerii care sa ne atraga, doua la numar, ca sa nu pierdem prea mult timp acolo.
First of, am fost la Renastere. Vroiam eu. Sa zicem ca am fost cam dezamagita. Tablourile erau too much, iar sculpturile erau... well, din categoria "sa ne rugaaaammmmm" . Dar, deh, era perioada.
Si la tablouri arata cam asa. E tare plictisitor. Adica, sure, tablouri faimoase, frumoase, wow. Dar prea multe. Overload of art, gen.
Apoi am fost la egipteni. Irina has a thing for them ;)
Era super acolo. Definitely refreshing, dupa tona de tablouri vazute anterior. Mult mai multa lume acolo, dar aveai ce vedea. Cred ca cea mai interesanta parte a Luvrului... (desi nu le-am vazut pe toate, dar din cate am vazut la about the rest, cam asa ar fi).

Aww, ain't this just cute? :)

Plus, we got to see dead stuff :D

A, da, si chestiile astea sunt super funny :)

6 comentarii:

Irene spunea...

inca ne rugam pentru mila, pacea (sa fie), mantuirea si iertarea pacatelor robilor lu dumnezo de le luvru, ca si ei se roaga cam mult si lu nenea ala care n-avea net si teve si lost si a stat cat o fi stat sa picteze giganteriile alea de tablouri gen, ah si pentru tanti mumia, ca ie frumoasa:D

Rozalia spunea...

=))
si tot n-am aflat cat timp i-a luat lu ala sa faca un tablou cat un perete, maaah!
app, terminasi lost?

Andra spunea...

n-ai voie sa tipi la mumii? nu pricep :))

Irene spunea...

nu:))) erau semne pt tot muzeu cu opere de arta gen...n-ai voie sa vb, n-ai voie sa ai telefon and stuff like that...desi era un semn gen n-ai voie sa mergi p apa:)) so they don't like gizas that much at lluvru:))

Rozalia spunea...

n-ai voie sa vorbesti tare, maaah! :)) nu deloc :))

kretz spunea...

baloane de sapuuuun...vreau si eu o chestie d-aia mare pt baloane!