vineri, 28 august 2009

OMG They Speak French Here Pt.1

(25.08.2009)

So, Brain and me am fost cam missing lately. Motivul este unul foarte bun si cat se poate de intemeiat. Suntem in Franta. Paris. De luni. Pana duminica. Si ne distram nevoie mare.
Ziua de luni a fost petrecuta in avioane. Doua, to be exact, ca am avut o escala la Munich. Super fain sa mergi cu avionul! Ma rog, am avut noi peripetii - right, Brain? :P - dar in cele din urma am reusit sa aterizam la Paris. Hurray! Insa am fost prea obositi sa mai facem ceva in ziua aia, asa ca ne-am multumit sa privim turnul de la fereastra.
Side note: turnul “sclipoceste”. Noaptea, are multe luminite argintii si/sau aurii si e tare kitchos.

Anyway, ce sa facem noi a doua zi in Paris? Pai, sa mergem la Disneyland, of course!

Ziua I - Disneyland
Am fost incredibil de excited si parca totul parea un vis. Stiu ca suna prostesc, dar pe bune de nu era too good to be true. Acum o sa va arat niste multe poze for your viewing pleasure :D


howdy there folks, sau mai bine zis bonjour. brain la microfon, sau mai bine zis la tastatura. scuzati umorul meu "bun". parca mai bun decat de obicei, da sunt dupa 4 zile de mers p jos extrem d mult...si stat cate 12 ore intr-un oras pe care nu-l cunosc gen. asa...sa va zic de disneyland unde am vrut sa fiu omorata de catre narf...si unde mi-am infrant fricile si m-am dat in indiana jones si in racheta si that means roller coasters care te dau peste cap. si m-am uitat la paraaaadaaaaa, siii ne-am dat in barcute si am fost la pirati si p un pod suspendat pe care sareau plozi nesuferiti si am vaz multe chestii roz, but i survived....si multe chestii to sweet to function but i sruvived...asa cum am supravietuit si faptului ca narf zicea din juma in juma d ora ca vrea la zane. "hai la zane, merem la zane? vreau sa merem la zane:d vreau sa fac poze cu zane:D.

si am mers si pe la zane...si ne-am plimbat si cu trenuletul si a fost frumos frumos rau d tot. again, scuzati coerenta, dar nu-mi mai simt picioarele si mi-e greu sa gandesc:)))

now some spoofs, p viitor de la mine va asteapta, pe langa poze din paris si povestiri cu celelante zile, un tag dragut primit de la andra si some funny things me and narf did, dar asta cand ajung acasa si nu e narf langa mine si nu ma omoara:D:D:D:D adica eventual o sa ma omoare, dar nu p moment. o sa am timp sa-mi termin testamentul. hai v-am pupat, au revoire gen.








































6 comentarii:

kretz spunea...

oh mon dieu!..mais tout ira bien!

Irene spunea...

que? noi nu vorbim limba aia:)) noi vorbim spanglish...si nu romana, ca se utia tipii buni urat la noi:)))

Andra spunea...

c'est magnifique :P uh-la-la :))

Rozalia spunea...

hai, mah, ca am vorbim si franceza :)) mai ales cand ne uitam dupa respectivii tipi :P

Chasey spunea...

moui ... un fel de mda :))

Irene spunea...

genre...un fel de gen:))