miercuri, 19 august 2009

Ctrl+n

"Daca industria clacheaza, daca industria apartine acum statului".... "Batman exista, un om dormea linistit langa nevasta lui cand a sarit brusc din pat, s-a infasurat in perdele si a "zburat" pe geam"..."o tanara din cluj poreclita elodia a disparut fara urma" o alta tanara a sunat sa zica cum elodia2 a ajutat-o si a dus-o al doctor fiindca" aveam probleme cu sanii, imi curgeau sanii"... "are o priza foarte buna"... "pescuitul e bun, turismul e bun"..........

putine dintre lucrurile auzite azi la televizor. si ne mai intrebam de ce naiba e tara asta cum e, de ce sunt oamenii astia cum sunt, vorba lu chasey, labagii. refuz sa ma consider o parte a acestei tari. nu ma acuzati ca nu sunt patriota, dar, pardon my language,ce stimabila doamna care a dat nastere cuiva ar putea sa-mi placa? muntii de gunoaie? injuraturile mioritice pe care le aud de la vecinu de sub la 3 dimineata? sau cele pe care le aud de la copii din fata blocului la 10 dimineata? sa-mi placa toti oamenii integrii care se cred puternici si se cred mari si tar si foarte helpfuli cand egoul lor e mare cat china? (recunosc, aici am citat pe cineva, dar e geniala expresia)...

sa-mi placa maneaua care se aude din masini, case, telefoane mobile si pe care mass media o hraneste cu polonicu, pentru audienta chipurile? e un cerc vicios, ei zic ca pulicul cere, si e adevarat, publicul cere acum. dar cum a inceput totul? tot in media. ei au obisnuit oamenii cu prost-gustul si acum au ajuns prea departe si nu se mai pot opri, pentru ca, deh, e criza. Au prins mogulii gustul banilor (dar despre asta, sa speram ca vom face cu rr deontologie, ca tare m-as frustra intr-o dezbatere)

revenind... ce sa-mi placa...litoralul romanesc si el plin de gunoaie si de hoteluri "de lux"? la fel se intampla si la munte.
nu, refuz. imi plac muntii, si padurile, imi place marea si imi place plaja, atunci cand nu e nimeni in jur, atunci cand aerul e curat. da, imi place tara asta, insa nu-mi place ce-a ajuns sa fie tara asta. imi place ca la tara pot iesi noaptea pe terasa, cand toti dorm si nu se mai aud manele si injuraturi, si imi place ca pot sa ma uit la stele, la cer. (nu ma intereseaza ce credeti despre asta daca e de rau). nu-mi place ca in bucuresti e ditamai blocu de 10 etaje in fata mea si nici macar nu am lumina in camera ziua. vb magdei....muriti mah, toti.

si ca tot am adus iar vorba de magda, vorbeam cu ea mai devreme, si ma intreba cum poa sa schimbe ceva. i-am propus sa nu schimbe, sa deschida o pagina noua. m-a intrebat cum... si i-am raspuns sa apese ctrl+n... ce bine ar fi sa avem butonul asta, chiar daca trebuie sa-l apasam odata la 108 minute...

well, gata, am terminat frustrarile pe saptamana asta

9 comentarii:

Rozalia spunea...

Long Live RR!

Acum ma simt mai bine, ca m-am descarcat :))
Draba, Brain, tare prost ti-ai ales meseria...tocmai in mass-media asta care alimenteaza labagii te bagi, mah?
Asa, cum zicea cineva odata:
IMI PLACE ROMANIA
URASC OAMENII DIN EA !!

Irene spunea...

draBa narf:))

yes yes long live rr

si da, ce-ar fi o profesie fara cineva care sa o critice, cineva care si lucreaza eventual. ma rog... de la fotojurnalism la tot ce e servit cu polonicu vreau eu sa cred ca exista mici mari diferente....

Chasey spunea...

Frate io fac parte din mana aia de oameni carora li se ridica paru pe maini cand aud imnu' dar asta nu ma impiedica sa spun ca o sa ma pish pe ea de tara cat timp va fi locuita de oameni in genul celor pe care i-ai descris mai sus. Cat despre ctrl + N... cu siguranta nu as avea acces la un pc in cazul posibilitatii de a aplica comanda. Ca tot vb de frustrari :P
Numa' bine, va pupa fata .

Rozalia spunea...

ntz ntz ntz, nu ziceam de fotojurnalism...ca mai e pana acolo :P ziceam de mass-media in general... la naiba,fie si cu doar practica de acum si iti ai portia...
anyway, da, iti recunosc si laud referirea la Lost :P

Irene spunea...

@chasey: las draga ca facem noi rost de un pc

@narf: dude, i'm brain, i work 'em pana ajung sa-mi dea dreptate, mind control and subliminal messages >:) :)))) and u know i am always right
cat despre partea cu lost, say it like u mean not like i put u up to it (which isn't the truth at all:))) )

Daniel spunea...

Offtopic: Cand ma ajuti si pe mine cu bassul ala?:D Pleeeassse, pretttty pleeeeaseeee. :)

Irene spunea...

cand o sa ajung in bucuresti :|

Andra spunea...

minunabil...dear brain...stii la ce ma refer :P

Chasey spunea...

Bai eu cred ca o sa iau taxi ... plm ... uite-l ca trece... Era gol ..