duminică, 30 august 2009

OMG They Speak French Here! Pt.3

(27.08.2009)
Ziua 3...
…a fost una destul de chill. Am plecat cu Montmartre in minte. Si Sacre Coeur.
Am ajuns foarte bine in cartier, sa gasim catedrala a fost usor mai tricky. Nu ca n-ar fi existat semne si indicatii, doar ca noi nu ne-am uitat atent :D
Pe drumul catre catedrala am dat peste o gramada de magazine superbe si interesante si pur si simplu irezistibile. Magazine artistice, asa, cu de toate. Dar noi evident ca eram foarte studente si doar ne-am calit ochii si am salivat dupa diverse tampenii… si atat. La baza scarilor catre catedrala am avut o surpriza. Doi “man”-I din Jamaica ne-au agatat – la propriu – cu niste bratari d-alea din ate de care stim cu totii sa facem. Ne-au infasurat cate una pe incheietura si au inceput sa le faca, in timp ce povesteau despre Hakuna Matata si “Paris is cool, man” si cat de “free of charge… small contribution, man” erau bratarile. Au aflat ca suntem din Romania si au strigat “Hagi!”. Apoi au zis una buna: “Good football there, man”. Aha…riiiight. N-am scapat de ei, oricat de mult am incercat sa ne recuperam mainile, asa ca a trebuit sa le dam “a small contribution”
:|
Plina de nervi ca am dat banii aiurea, am inceput sa urc scarile alea cu mare viteza. Irina tot tipa dupa mine sa incetinesc. Eu vorbeam singura si ii injuram p-aia.
In fine, am ajuns in cele din urma sus. Tare frumos acolo. Ma rog, lume multa, se auzeau si cativa romani, dar Sacre Coeur-ul trona frumos.
Hai sa intram! Tzeapaaa. N-aveam voie sa pozam. Tare naspa, dar daca tot am intrat, am vizitat-o… in fond, nu ne-am dus acolo doar ca sa-i facem poze (nu? :)) )
Vroiam si la cripta, dar era cu plata. Again, studente, gen. Asa ca am poposit pe trepte, cu catedrala in spate si Parisul in fata.

Cativa street artists au inceput sa danseze, sa jongleze si performing tare dragut, imbracati funny. Entertaining the public, gen. Vantul batea usor, soarele incepea sa ne incalzeasca… era o atmosfera placuta :)

Then we went in the quartier. Evident ca e genial acolo si frumos si scump si mesmerizing.
Faimosul perete pe care scrie "Te Iubesc" in mai toate limbile. Can you spot romanian? ;)
Insa noi cautam Moulin Rouge-ul. Am cerut indicatii de la 4 persoane. Toate 4 persoanele ne-au dus in directii opuse. Un chelner ne-a si obligat sa-I vobim in franceza, al naibii. Si ne-a dus si la ‘mama naibii’. In cele din urma dam peste alti turisti care ne-au aratat pe harta ca scria all along unde se alfa moara aia. Duh!
Dezamagire mare la Moulin… si a fost si mai naspa ca in zona, toata strada era impanzita cu sex shoppuri si cinema-uri erotice. Bleah. Si era deja tarziu, deci n-am mai apucat sa mergem la cimitirul unde e ingropat Jim Morrison
:(
And the hard to find, but can't miss it Moulin Rouge. That's all...


6 comentarii:

kretz spunea...

pai era si logic ca Moulin Rouge sa fie baricadat de sex shopuri:)) sa-l trimitem pe Petre acolo:D

Rozalia spunea...

pt noi nu prea era logic :))
eu una vroiam magazine cu cabaret stuff... dar PG13, totusi....
si, da, la faza cu Petre =))

Irene spunea...

sa-mi bag parti anatomice care nu sunt in moulin rouge-u lu masa...atat am avut de spus

Rozalia spunea...

=))
mda, deci sa inteleg ca tre sa mai treaca ceva timp pana sa ti se para funny intamplarea :P

Andra spunea...

m-am indragostit de unele poze :x
am gasit unde scria te iubesc :D:D:D
ah, si am impresia ca undeva scrie georgeta :)) sau ceva asemanator, ma rog ... cum ar fi s zici georgeta...in loc de te iubesc ? :))

Irene spunea...

te iubesc goergetea gen :))