joi, 6 august 2009

E bun, asa, dar nu prea

I LOVE Green Day. I really do. Mi se par geniali :D
Daaaar -un mare dar- ultimul lor album lasa de dorit. Big time!
Inca de cand am auzit primul single de pe album ( Know Your Enemy ) am zis wtf?! It sucks.
In mod normal dupa un succes rasunator cu American Idiot, te-ai astepta la ceva pe masura... sau, de ce nu, chiar mai bun! Dar 21st Century Breakdown m-a dezamagit. Pro-fund. Desi cica a fost bine primit de catre critici, mie mi se pare un "album de criza", cu toate ca le-a luat 3 ani baietilor sa-l faca. Ah, dar sunt prea dura. De ceva timp tot aud la Guerrilla "Last of the American Girls" si pot sa spun ca il stiu pe dinafara. Il si fredonez. Si cum ocazional se mai aude si Vh1 la mine in camera, ma obsedeaza si "21 Guns".
Deci, hai, din tot albumul, astea 2 piese imi plac. Cele 2 care salveaza "turma". Nu se ridica la inaltimea lui "Holiday", sau "American Idiot", sau "Wake Me Up When September Ends" sau "Boulevard of Broken Dreams", sau "Jesus of Suburbia" ( epic ), sau "Give Me Novocaine", sau "Whatsername", sau... (American Idiot mi se pare the ultimate album al lor) ati prins ideea ;) Nu se ridica, dar parca rasare, asa un pic :)





You can do better, guys!!!

5 comentarii:

Irene spunea...

mie-mi plac time of our lives si coveru dupa lenon's working class hero cel mai mult dar da...albumu asta e d criza. it's like comercial chewing gum punk:|

Rozalia spunea...

daaaa =)) mult mai bine cum ai zis tu :))

alex spunea...

albume faine mi s-au parut dookie, nimrod si chiar warning. american idiot... so so.

Rozalia spunea...

mdea, Dookie e like icon! eu vorbeam de "noul" Green Day... nush de tine, dar de la American Idiot mi se par schimbati...si parea in bine, credeam c-o tin asa si-n continuare...

alex spunea...

cred ca pe american idiot au incercat foarte tare sa faca ceva ce nu le era tocmai caracteristic. e greu sa tina aceeasi linie daca nu sunt siguri ca asta vor.

oricum, ca fapt divers, toy dolls kicks ass :D