luni, 6 iulie 2009

Si ale mele frustrari

Creieru a fost plecata...la pitesti...but now she's back...sort of, plec la loc vineri:))
si am ramas in urma cu postarile...asa ca imi postez si eu frustrarile, asa cum a cerut kretz.
partea ciudata e ca am multe, da mi le exprim si trec, asa ca momentan frustrarile mele sunt urmatoarele:
1.oamenii "integrii"...
2. faptul ca daliana e mult prea desteapta si ne bate la conquiztador...iar eu una ma fac d ras in ultimul hal, but then again...i love making a fool of myself
3. faptul ca mooooooor de plictiseala, si nu mai apare nimic interesant de citit, deci recitesc clasicele
4. oamenii "integrii"

raspuns la 11-le lu narf: auzi, ia vezi poate te si iau in brate si te si mangai.
vezi ca e mai mare ca tine si nu mai are mult de trait, let him enjoy life :))))

4 comentarii:

Rozalia spunea...

=))
auzi, eu sunt integra? ;;)

anyway, vezi poate te si pup!!
(jeez, now that I think about it, e cam gay fest la greu pe blogul nostru....:)) )

Irene spunea...

ssssssssst nu-ti mai arata orientarile chiar asa in vazul lumii :))
si...ahm..."integra" nu esti...da nici fara ghilimele nu-mi place cuvantu...deci nu esti punct:P
(si e de bine:P)

kretz spunea...

eu cred ca m-apuc de yoga..:)) si trebuia sa zic asta si in comentariu la voi:))

Irene spunea...

m-apuc si eu cu tine;)