marți, 28 iulie 2009

Nervii nu fac bine creierului

adica mie, lu brain.
dimineata am fost trezita cu brutalitate de o chestie (mai tarziu am aflat ca compacteaza ceva:)) ) care facea un zgomot apocaliptic. yay, au venit muncitorii sa termine parterul casei. asa ca de azi de dimineata de la 8 stau in miribolantul zgomot de bormasina, pe care il iubesc enoooooorm de mult.
si se si vede efectul bormasinei on my sanity, care s-asa era fragila. (da engleza, pentru ca nu-mi vine termenu in romana, am zis ca incerc, nu ca nu mai scriu deloc in romnglish;) )
iata o conversatie avuta cu bondarul acum 5 minute:


Bebelu: bah
The Brain: da
Bebelu: ai vb si cu fetele ?
The Brain: da
Bebelu: si vin si ele ?
The Brain: da
Bebelu: numai da stii sa zici ?
The Brain: da
Bebelu: ai zis la juma, da ?
Bebelu: si o s zici da...
The Brain: da

bine, sunt pozitivista, dar totusi. mai fac faze de genu, dar de obicei i snap out of it. so, please help me regain the little bit of snaity i had left before today. desi, daca stau bine sa ma gandesc, muncitorii o sa fie aici tooooaata saptamana. gata, saptamana viitoare ma gasiti la spitalu ala din nord;)
ah...si ca sa fie treaba treaba, azi am stat pe siteul stargate si am scos toate extra-urile, si am salivat dupa daniel jackson si dupa bunaciunea dredoasa din atlantis, si i got excited pentru ca tre sa mai apare un serial, plus filmu atlantis, plus inca un film sg1. stiu ca nu va intereseaza, but what can i say, i have entered the creep land ( narf knows best:)) )
now i have to go, o sa fiu fata padurii (trivale that is), finally some peace... and some guitars....
da....
da...


(i know this post didn't make any sense, e vina masinii d gaurit)

4 comentarii:

Rozalia spunea...

=))))))
dude, that was just....random....
and funny... funny random stuff :))

si, ma rog, ti-ai incalcat promisiunea fata de pusior, cu engleza, asa ca pot si eu!! :D

Irene spunea...

ntz...am zis ca incerc...nu ca nu o sa mai deloc...:P

and yes...that was randomly wacko

Andra spunea...

da...:|...da?!...DA!

puisorul cufurit spunea...

Eu nu cred ca ai intrat in contact cu adevarata actiune de renovare. Pot sa-ti fiu guru daca platesti bine. Sau, pur si simplu, sa te las in locul meu o saptamana.