vineri, 10 iulie 2009

Recomadari si iar recomandari

Brain's recomandari:
Carpark North - Human. Aveam piesa in calculator de vreun an, mi-a placut, am uitat de ea, am dat din nou de ea, si am zis sa-i caut si videoclipul. Mi-a placut si el ;). Sper sa va placa si voua (celor 3 cititori fideli:))) )



si of course, neste poze
enjoy :D




Narf's recomandari (sau Rozalia, sau Pinky, sau Rozy, sau cum vreti sa-mi ziceti):



Mie personal mi-e foarte somn. Dar sunt atat de obosita ca nu pot dormi. Si simteam nevoia sa spun asta, asa aiurea-n tramvai :D
ps: Brain, vezi ca mi-ai promis un post dsp stii tu ce! Don't forget ;)

3 comentarii:

Irene spunea...

tre sa vina chefu pt postu ala...si nostalgia and all:))
now be a good narf and go to sleep

kretz spunea...

we like them....me and felix I mean...

Irene spunea...

ne bucuram ca v-a placut...right...so we have 4 readers...yaay:D :)) uitasem de felix