marți, 21 iulie 2009

Pissed Mist Alert !!!

Azi s-a dat examenul de admitere la incredibila si exceptionala Facultate de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Si tot ce am de zis este: what the actual fuck, people?!?!
Urasc sa descopar ca eu, care stiu cand trebuie sa pun "pe care" si cand nu, eu, care stiu sa vorbesc corect, fara sa fac dezacorduri si fara sa am greseli gramaticale... eu acum descopar ca sunt proasta.
Cei care acum ceva timp erau inculti si faceau greseli peste greseli....sunt acum intelectuali!!!
Conform noului DOOM(-ul MA'SII!!). Noul dictionar aproba greseli si le face corecte, doar pentru ca majoritatea facea asa, majoritatea vorbea gresit. Hai sa facem gresitul sa fie universal valabil si sa radem de aia care vorbeau corect!!! Pastele Ma'sii! (o fi corect scris asa?!....)
Examenul de admitere la FJSC, la noi, a avut anul acesta si un subiect de gramatica. Si copiii trebuiau sa-si dea seama ce e corect si ce nu. Si eu ma uitam adineauri pe subiecte, le rezolv si eu frumos....si hopaaaa. Surpriza la barem. Ma benoclez bine de tot la ecran si zic "no shit!"
Evident ca erau rezolvate conform doom-ului. Si evident ca mie mi se pareau gresite. Adica, ma scuzati, dar "barzii"? "Rouai"?? "Boj-deu-că"?!? Ma infurie asemenea tamepenii.
De ce a fost nevoie de o astfel de schimbare? Ce erau rau in a pastra limba romana asa cum a fost ea de ani de zile...de ce era nevoie sa facem corecte asemenea greseli? Of, mari destepti avem printre noi... Oricum, daca as fi dat anul asta examenul, n-as fi intrat in conditiile astea :))

3 comentarii:

Irene spunea...

narf tu ma dezamageste pe mine. nu stie sa vorbeste corct roman gen dupe fundu baltii patru ochi priveste, ce sa este oare, este doua peste
mama masii
la noi a fost mai usor:)) si mai putin concurenta...we beat the crap out of murphy>:)

Rozalia spunea...

=))
da, mah, l-ai invins pe murphy...
do the happy dance now! :)) :P

Irene spunea...

noi toti din anu 1 l-am invins
i feel pretty :P=))