marți, 7 iulie 2009

Dileme

Azi a fost o zi interesanta, in afar de ploaia care ne-a prins in oras p mine, Narf si Kretz in timp ce ne duceam la sedinta la InfoCampus. Desi a fost fun si ploaia...:P
Dupa am facut o mica incursiune in mes amis, p lipscani. cum nu venea nimeni sa ne ia comanda, am trimis-o pe Narf (u love this kind of stuff...admit it:>) o ciuc la Kretz si green apple noua( i-am facut cinste, pt ca Narf e momentan f studenta)...si cum green apple se face mai greu, vreo 5 minute singura cu consmatie era Kretz. eh, dupa ce ne-a adus sucurile(?) ne-am trezit cu 2 beri: "de la un tip care nu vrea sa zica cum il cheama"(dilema)....si uite cum creieru si-a scos banii:)) mersi oricui ai fost.

a. barmanu
b. oamenii de la mesele din jur
c. tipu de a luat-o p Kretz la intrebari

Narf a trebuit sa plece pentru ca era ziua lu sorasa (deh mah adreana, ai imbatrinit, mai uita omu chestii)....intr-un final plecam si noi...si tipu de la punctu c o opreste p Kretz s-o intrebe daca s-au cunoscut ca el o stie de undeva. de unde...e dilema.
cum ne indreptam noi frumos spre universitate, din carciuma de vis-a-vis de banca nationala...iese un grup, pustiu vorbeste in germana, masa ii raspunde in romana...si cum vb noi de germana, si Kretz zicea ca ea nu stie decat "ich liebe dich"...un paznic striga dupa noi "ish bin hiar" (ich been here). mda...dilema gen:))

later later edit: cufuritule, n-am pomenit nimic despre tine si alexandra pentru ca postul asta era despre dileme, ori voi nu ati creat absolut nicio dilema (desi daca stau sa ma gandesc, tigarile alea din moldova erau cam dilematice). eu si kretz am avut parte de dileme...iar narf e o dilema herself (jokin' nu te suparaaa pliiiiiiz:D). dealtfel sunt multe aspecte ale zilei asteia pe care nu le-am mentionat (desi au fost memorabile sau funny, dar nu dilematice)

later edit: din ciclu WTF has gone wrong....maaaare dilema...ce naiba s-a intamplat cu lacuna coil? they were cool. mai jos, noul lor video



si sa va prezint si eu cuvintele mele, ca a zis narf earlier, ele sunt cuvintele de pe peretele meu

7 comentarii:

kretz spunea...

mda....azi a fost ziua dilemei.da' oare tipul chiar ma stia de undeva? si eu tot nu-mi gasesc cuvintele :((

Irene spunea...

las ca le gasesti...daca e iti facem noi altele cadou de ziua ta (da mai e pana atunci:)) )
va fi o dilema

puisorul cufurit spunea...

N-ati pomenit nimic de mine si Alexandra. Simt ca nu contez pentru voi. I feel I have no place in this fuckin' world... Mi-ati ruinat fericirea... :((

kretz spunea...

Puisor...tu esti trecut pe eticheta mea frustrata de bere...si Alexandra! deci donţt worrz, ai prezenta asigurata!

kretz spunea...

fir-ar...uitasem ca am tastatura schimbata...so don't worry!

Irene spunea...

ti-am raspuns in post :P

Rozalia spunea...

=))
ma oftic, gen! iar am pierdut fazele alea ca lumea! trebuie sa-mi povestesti de tipul ala, asap! :))