duminică, 5 iulie 2009

Frustrari !!!

Am preluat acest "joc"de la Kretz. Ea a zis sa ne varsam frustrarile la ea, in comments, asa ca go and do so!!!
Eu am facut si post dsp asta. Pt. ca frustrarile mele merita un post, ce naiba! :))
So, let's see, sunt frustrata de:

1. faptul ca mi-e mort laptopul si tre sa ma rog de ai mei sa ma lase si pe mine pe net :|

2. sormea. simplul fapt ca exista e stres enough

3. banii! lipsa lor!!!!!!!!

4. oamenii in general....si unele faze pe care le fac, faze inexplicabile si pur si simplu stupide

5. faptul ca nu pot sa fac ceva, sa dau save inainte...si in functie de cum se profileaza consecintele acelui "ceva", ca continui sau sa ma intorc de unde am salvat, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat

6. de ce eu intarzii mereu in ultima vreme?!

7. the voices in my head won't shut up!!

8. faptul ca te chinui fff mult pt. ceva si oricand poti pierde in fata unuia cu fff mult noroc chior

9. dating. it frustrates me to hell

10. ca sa continui ideea de la 9, si guys frustrate me :))

11. oamenii carora as vrea tare mult sa le zic vreo doua (trei...zece...douazeci) dar nu pot, din cauza consecintelor nefaste asupra mea dupa

12. life

13. vreau si eu sa fiu badass and don't give a shit...and can't

14. laptopul maica-mii!

15. frustrarile in general :))

God, I'm such a frustrated little human :))

3 comentarii:

Brain undercover spunea...

dude...frustrarile tale merita mai multe postari ;)...deaia am facut blogul:))
3. chill, hipiotii cum traiau p vremuri, fara bani, cu iarba, fericiti;) don't worry, be happy
11. =))) las ca moare el dupa;)
restu, las ca trec...nu e panica :))

Rozalia spunea...

pt. 11-le ala: ce-mi place cand stii dsp cine vorbesc =))

kretz spunea...

acum respira adanc si ia pozitia lotus...suntem zen!