marți, 7 iulie 2009

Ciudat, interesant, wow


Ceva ciudat combinat cu ceva interesant, combinat cu ceva wow.

Se ia una bucata poza ciudata si se posteaza. Poza reprezinta niste bucatele de hartie lipite pe o agenda. Pe bucatelele de hartie sunt scrise niste cuvinte pe care le-am luat de la Noaptea Alba a Muzeelor, unde se faceau povesti cu astfel de cuvinte. Le-am luat in principal pt. ca ma reprezinta. Ciocolata o imparte Brain cu mine, iar Culorile le imprumut de la Kretz. Si Brain are bucatelele ei de hartie, cu acele cvinte ale ei...o invit sa le faca si ea cunoscute :P




Apoi se ia una bucata link. Catre niste poze wow de la festivalul Glastonbury (about the festival). Ma tot uit la ele de ceva minute bune, sunt chiar foarte tari si nu-mi pot imagina cum e sa fii unul din punctuletele acelea care reprezinta oamenii. Eu cred ca m-as pierde in drum spre cortul meu :)) Linkul: click.

Si ceva interesant.... Am gasit asta ca postare pe hi5-ul unei prietene. Nu stiu ce e - poezie, piesa, creatie proprie... Dar e interesanta, cel putin; bucata asta mi-a placut cel mai mult:


"Doar rabdarea cuminte ne va face sa cucerim o fericire
splendida.
Totul depinde de cum o traim...
Daca va fi sa te infierbanti,infierbanta-te la soare.
Daca va fi sa inseli, inseala-ti stomacul.
Daca va fi sa plangi,plangi de bucurie.
Daca va fi sa minti,minte in privinta varstei tale.
Daca va fi sa furi, fura o sarutare.
Daca va fi sa pierzi,pierde-ti frica.
Daca va fi sa simti foame, simte foame de iubire.
Daca va fi sa doresti sa fii fericit,doreste-ti in
fiecare zi..."

6 comentarii:

Irene spunea...

gee pinky ure such an interesting weird wow person today...:D
i'm liking it

Irene spunea...

ah si...am uitat sa zic...corturile alea arata ca alea din harry potter 4...cand s-au dus la campionatu de vajhat ( Intentionat=)) )

Rozalia spunea...

vajhat :))

kretz spunea...

eu cred ca mi-am pierdut cuvintele :(( nu le mai gasesc cel putin:((

Anonim spunea...

se cheama "Cine moare" si e scrisa de Pablo Neruda. ;)

prietena de pe hi5.

Rozalia spunea...

sarna, Laura :D