duminică, 26 iulie 2009

:d:d:d exciteeeeeeeeeeed

yesterday was a darn good day for science. in afara faptului ca a fost ziua bondarului meu mult iubit, a facut si ea 20 de ani, la muuuuuuuuuuuulti aaani gagicoooooo>:d<. am dat party;;) pentru ca asa e frumos. yes...tequila was involved:d.
during the party mi s-a dat frumoasa veste ca guano apes chiar vin in izvor moca in septembrie:d:d:d:d:d:d and i couldn't be more happier.chiar aveam chef d un concert. la inceput am fost mai reticenta, dar am vazut ca e organizat de emagic, deci slabe sanse sa fie teapa:d

5 comentarii:

puisorul cufurit spunea...

It's very interesting sa citesc ce you scrieti on blogul vostru. Doar ca I have my limits si mi-e foarte hard sa inteleg, la un reading rapid, ceea ce vrei sa-mi comunicate, pentru ca amestecati always engleza cu romana. But why?...

Irene spunea...

because eu am fost la clasa de bilingv...cu muuulte ore d engleza p saptamana si imi place engleza, and narf is just obssesed:))))
dar ma bucur ca ne-ai adus la cunostinta acest fapt si pe viitor promit (narf u'd better do tat too) ca o sa fim mai atente si mai nationaliste ;)

Rozalia spunea...

But why, why, puisorule nu ma lasi sa vorbesc in romgleza? :((
Of, pe bune acum, nu sunt obsessed, doar ca imi place. Ador mai mult engleza decat romana. Ma pot exprima mai bine si mai liber in engleza decat in limba materna. Si nu-mi place sa fiu constransa astfel, dar daca Brain a promis, eu ce pot sa mai fac?
Ah, imi deplang situatia trista, ce sa mai fac...

Rozalia spunea...

In alta ordine de idei, LA MULTI ANI Bondarului! :D

Andra spunea...

Mulsumesc, sarutari de maini ;;)