marți, 21 iulie 2009

Nu pot sa dorm/Mi-e somn!

Nu pot sa dorm.
De o saptamana buna umblu aiurea prin casa la ore tarzii. Poate fenomenul vi se pare cunoscut si cat se poate de normal, dar pe mine ma enerveaza la culme! Vreau sa dorm. Imi place sa dorm! Mi-as dormi jumate de viata, daca as putea, atat de dulce si de frumos mi se pare somnul.
Plus ca, nedormind suficient, sau nu cand trebuie, ajung sa fiu ca un zombie pe timpul zilei. Mereu mi-e somn, casc in exces si nu am chef sa fac nimic - decat sa lenevesc aiurea.
Cred ca sunt mult prea obosita ca sa adorm. Sau am asa ceva. Am dat peste asta folosind Stumble si mi s-a parut atat de interesant... Ma face sa cred ca am toate simptomele alea :)) Ceea ce probabil e adevarat... Si partea naspa este ca refuz sa fac cum ma sfatuiesc ei acolo - de ce sa incerc propunerile lor, cand eu sunt prea mandra sa accept ajutor? Sau prea nustiucum sa accept ca am insomnii. Mama tot tipa la mine sa ma duc la culcare....eu inchid lumina, dau pe mute si tatsez mai usor. Sora mea, din pacate, e legata de mine. Nu poate dormi daca nu dorm si eu. Of, fatuca proasta ce e.
Dar, ma rog, acum ca ma gandesc, cat de aiurea este faptul ca-mi exagerez situatia! Cand pot bine-mersi sa stau linistita in fata ecranului si sa apas pe butonul Stumble in continuare... Si-asa, n-am ce face daca ma trezesc devreme. Asa ca, mai bine sa ma duc la culcare cat mai tarziu, ca sa-mi pierd prima jumate a zilei ce urmeaza stand in pat, frumos,nu?

Un comentariu:

Irene spunea...

pai daca esti obsesiv compulsiva:)) deaia nu poti sa dormi...
and...s far as i know we sleep half our lives..or more in cazu meu>:) :))