miercuri, 16 septembrie 2009

Doctori, masini si amintiri

Despre masini...
Vreau si eu masina. Nu atat pt. placerea de a conduce - ma simt mai bine pe locul "mortului" unde pot sa stau relaxata. Si nu din placerea de a injura participantii la trafic - pot sa fac asta si-n mod normal. Si nu neaparat pt. ca mi-ar placea sa merg cu masina, cu muzica mea, din playlistul meu data la maxim. Mai degraba pt. ca m-as plimba in voie cu masina, fara sa-mi pese de ceva, m-as duuuuuce departe... Mai degraba pt. ca le-as plimba pe fete, am face cumparaturile mai usor asa si ar fi si mai fun. La fel cum a fost ieri, cu Sabina :D
But I digress.
Nu ma stiu in stare sa "dau de carnet" pt. simplul fapt ca ma sperie usooor ce se afla sub capota si ce trebuie sa controlez eu.
Dupa incidentul cu Serbia am jurat ca imi iau si eu carnet, ca sa nu mai fiu nevoita sa spun altora ce trebuie sa faca, ci sa fac eu direct. Dar, ca de obicei, nici macar eu nu ma ascult :))

Despre doctori...
Nu e ca nu-mi plac...doar ca unii nu-mi plac. Simt ca nu le pasa de mine, desi sunt pacientul lor si ma astept de la ei sa ma vindece, orice as avea. Am impresie ca ma trateaza ca pe inca unu'
Dar thank God pt. exceptiile de la regula! Am intalnit ieri si azi 2 femei care practica aceasta meserie si care sunt atat de dragute si care s-au interesat de mine ca pacient si nu m-au facut sa ma simt aiurea deloc.
Nu stiu unde se duce fiecare pt. anumitele probleme pe care le are, dar pana acum doctorii de la Universitar imi par cei mai buni si mai nice.

Despre amintiri...
Azi am fost prin Rahova. Cartier care mi-a gazduit copilaria. Nu pt. ca stateam acolo, dar aveam scoala generala acolo. Si toti colegii stateau acolo, deci inavitabil umblam zona. Mai exact, intre Sebastian si piata. Azi iar am trecut pe acolo, cu Kretz, si imi aduceam aminte cum pierdeam cel putin o ora jucandu-ma, dupa scoala. Si casa aceea mirifica, de la coltul strazii, inca este de vanzare. Dupa 7 ani, inca n-a fost cumparata. Clar ne asteapta pe noi, Kretz. Am trecut si prin piata...chestii interesante, la preturi interesante... daca poti sa faci abstractie de everything else si gasesti rarele lucruri acceptabile, iesi tare bine.
Si inghetata cu fistic din piata e geniala.

3 comentarii:

Irene spunea...

narf honey...srry to burst ur pretty bubble...da ca sa mergi cu masina oriunde..si sa faci cumparaturile cu fetele...u need gas...and gas is not cheap....and u are a student
(realitatea asta, doare, stiu:D)

in rest...inghetata de fistic:D

Rozalia spunea...

eh... si tu acuma... you had to burst it :))

Irene spunea...

i did...e bine p norisori...da e rau daca stai mult acolo si cazi brusc....asa te pregatesc din timp pentru viata, my trusty sidekick tre sa fie trusty (and plus, i am brain, hence evil:P)