joi, 24 septembrie 2009

Din ciclul "wtf"

Catre doamna care mi-a spart faianta incercand sa curete cada: @#$^%$& !!!!

Dar, ghici ce? Karma. Nenorocirea pe care mi-ati adus-o se va intoarce inzecit :D
Si da, eu inca sunt politicoasa sa vorbesc cu dumneavoastra, desi replica ei a fost ca putea sa moara... :| Si in tot acest timp cat ea tipa la mine ca de ce m-am speriat de cele intamplate si m-am uitat urat la ea...nu-mi trecea prin minte decat what the actual fuck!
Intr-adevar, mare ti-e gradina... dar tu, Doamne, Sefu', n-ai auzit de gard electric cu sarma ghimpata si supraveghere video?!

2 comentarii:

Irene spunea...

OMG, partea cu gradina...geniaaaal =))), deci, genial
ti-am zis ca pissed ppl are always funny (unless u're the one being pissed at)

cat despre karma: haha tanti, o sa-ti cada toata faianta din baie in cap si o sa te omoare:P >:P u do not mess with narf and get away with it

Rozalia spunea...

mah, nu, nu vreau sa moara... gen, vreau sa omor oamenii cu mana mea, daca se poate, sa am eu placerea asta.
dar ceva de genu la ce mi-a facut ea mie, sau p-acolo.