vineri, 25 septembrie 2009

Nu am chef

Mare plictiseala azi. M-am trezit de dimineata ca sa mi-o pierd aiurea. Ziua, adica.
Mi-am facut mancare. Omleta pufoasa cu masline si parmezan. Salata cu rosii si castraveti, cu sos de verdeturi din gradina (asa scrie pe plic). Ceai Grandma's Fruitbasket, dulce-acrisor. Si United States of Tara pe streaming. N-am chef de vorba, oficial mi-am uitat telefonul undeva in ghiozdan si nu-l aud. Neoficial, tonul de apel ma enerveaza (in sfarsit, ar zice Brain).
Am doua urme de ac, pe fiecare brat, usor rosii si umflate. Recoltarile ma-sii! Am si o fatza buna de urmele mele de ac... N-am chef de nimic. Kretz e si ea pe modul de melancolie. Brain e in Pitesti si pana acum n-a avut net :)) E de vis vinerea asta.
Parca as baga un Nu am chef aaaazi, N-am chef de nimiiiic dar mai degraba as vrea ceva mai zgomotos. Macar mai spre seara sa ma trezesc si eu...
A da, ce e funny... Intra Brain pe mess, ca ii merge netul in sfarsit, yay... si Pam! mi se duce mie :))

4 comentarii:

Irene spunea...

parca nu-ti placea vama veche :)), deci e clar, daca ai ajuns in stadiu in care te gandesti sa asculti asta, e grav
las ca incepe scoala soon, no more plictiseala

Rozalia spunea...

bah, nu-mi place chirila doar... e o diferenta ;)

kretz spunea...

epidemie de melancolie

conu spunea...

ca sa zic asha...
:-))