sâmbătă, 12 septembrie 2009

Da, au filmat si-n Romania

Marea dilema a zilei, a mea and Brain's, de ce nu s-a zis nimic cand astia de la The Brothers Bloom au venit sa filmeze in Romania?! Si mai rau, de ce in film actiunea avea loc de fapt in Rusia?!
Like, proof no.1

Asta e clar in Constanta... Nu in St.Petersburg.
La inceput ne-am gandit noi ca poate au si rusii ceva fff asemanator. Could be. Like, doar n-au venit astia sa filmeze in Romania si la TV nu s-a zis nimic!

Dar apoi, when the credits started to roll, a venit proof no.2:

Romania Unit. Romania. Like wtf?! Astia chiar au filmat la noi si au zis ca-i Rusia :|

Desi... prof no.3 is confusing:

Au filmat si colo si colo... doar ca la al doilea colo au schimbat locatia si n-au mai mentionat... Sau au fost la Bulgaria instead of Rusia - ca tot e mai aproape si scrisul tot seamana...

But... trecand peste mandria de a ne fi screwed over inca o data, avem the worst thing here: Cum de i-am ratat noi pe Adrian Brody(pt. Brain)/Mark Ruffalo(pt. mine)?
Cum de am ratat-o pe Bang Bang and her delight to blow things up?!

Ntz ntz ntz, people, that was not cool.

8 comentarii:

Irene spunea...

narf...felicitari pentru print screens si pentru faptu ca u exposed someone's id...(al meu nu se vede tot:))) )

si da...adrien brody...cum am mai zis...cateodata e cute...cateodata nu e...but who i am to judge?:D

Rozalia spunea...

... daca nu mentionai asta, sigur nici nu se observa :))
(in other words, oupsie! sry!)

Irene spunea...

sigur n-o sa observe nimeni...adica cine citeste commenturile:))
in afar d persoane care o stiu si probabil au id-u sau nu s-ar supara ea daca i-ar da add;)

si oamenii care cauta poza nike...aaa pardon, se scrie naic, miscuzii

puisorul cufurit spunea...

Ce probleme aveti si voi... N-as putea...

Irene spunea...

puisorule...crede-ma...putem si mai bine :)))

puisorul cufurit spunea...

Mila...

Andra spunea...

Da' d c va mirati ? De parca ar fi prima oara cand se filmeaza ceva in Romania si nu anunta nimeni...Si faza cu a3a poza...daca scria ceva in romana, cred ca era a bit confusing, toata lumea stie caracterele rusesti. Aaaand now i'm curious, vreau sa vad si eu filmul asta :P

Rozalia spunea...

@puisor: ata ete, ca sa fac :))
@brain: ...urat
@andra: da, sa vezi filmul, e fun :)