marți, 29 septembrie 2009

je ne veux pas



I feel like this. Exactly like this.
As avea o tona de cuvinte care sa-mi descrie starea generala de spirit... Dar cred ca nu le pot exprima. Am nevoie de un fel de anger management course, sau pastile de calmarea starii de anxietate :)) M-am dat pe jazz si cabaret songs de curand; ma amuza si-mi induc o stare de bine :) Am consumat bani - mi-am luat lucruri marunte care sa-mi gadile papilele gustative intr-un mod placut (ceai cu banane zaharisite, printre alte ingrediente), dar si lucruri importante, de care aveam nevoie. Am pierdut vremea cu Kretz prin Mes Amis si ne-am dezbatut problemele medicale si cele mentale :)) M-am mirat de-o tipa pictata pe pereti acolo, fiindca parea fiinta perfecta, arata bine. Si ii multumim si barmanului de acolo pentru selectia de muzica care ne-a facut sa radem - pentru ca erau piese d-ale noastre si ne simteam bine sa le auzim. Abia astept sa inceapa facultatea ca sa am iar ce face si sa am motiv sa fiu ocupata in fiecare zi - nimic mai bun decat sentimentul ca faci ceva productiv, chipurile. Si nu vreau sa condamn oamenii care-si pierd principiile pentru principiile altcuiva, dar nici nu pot sa inteleg. Poate ca din punctul asta de vedere, da, esti mai matura, pentru ca ai scuza nu si pentru ca e una buna. Dar imi place ca incepe sa nu mai conteze. Si ceaiul e cam amar, credeam ca am pus destul zahar. E bun, dar nu prea, combinatie ciudata. Dar ciudat e bun. Si trebuie sa-mi pictez borcanul fara sa-l mai stric de data asta :)) Vreau o carte buna, dar buna rau de tot! In engleza daca se poate. O carte care sa ma capteze si pe care s-o citesc cu pofta, dorind sa stiu cum se termina, dar nevrand s-o termin. Interesant e ca am asa ceva, dar nu ma mai atrage in timp. Ehee, vreau multe. Cred ca pe moment vreau un calmant puternic - Xanax ar fi my drug of choice, dar nu ma lasa Kretz :)) Ciudat, pentru prima oara in multa vreme, mi-e somn inainte de 2 noaptea. Eh, am cearceaf negru, asa ca nu-mi mai pasa. Si Tommy al meu cred c-a fumat ceva, n-are stare si fuge peste tot, muta covoarele si miauna strident. Ce bine ca-l apuca pe el cheful de joaca la ora asta :))
Oricum, saptamana mi-a inceput bine, s-a continuat bine... Sper s-o tina tot asa, right Brain and Kretz? ;)

7 comentarii:

Irene spunea...

ce-ti mai trebuie xanax...las ca vin eu si te calmez cu 2 palme:))))

sau cu...niste ceai:D and chocolate...and some other things that have a high concentration of smth we like to wrongly call alcohol:)))

Rozalia spunea...

:)))) imi place cum gandesti :D

Andra spunea...

alcooool :)) (hop si eu)

Rozalia spunea...

the more the merrier :D

Irene spunea...

bai nu inteleg de ce din tot commentu meu toate vedeti numai alcoolu, narf i just said i'd kick ur pretty little ass :))
andra...nu mai zic nimic...:))

Rozalia spunea...

pai ala e important, gen :)) oricum, cred ca e dovedit stiintific ca intr-o propozitie primul cuvant care se va observa va fi ala cu alcool... sau ar trebui dovedit, nush :))

kretz spunea...

sapt mea a inceput prost..si vreau sa se vindece de prostie!..si eu vreau alcool!
si sa nu te prind cu xanax!