duminică, 20 septembrie 2009

Ceai si vreme de septembrie

(Afara-i cam asa)
This weekend was like this ... not that I'm complaining :D


Azi am tinut-o numai pe ceaiuri.
Am ajuns in sfarsit la Ceai la Cotroceni cu Brain si Daliana. Ne-am rasfatat, ne-am relaxat, ne-am imprietenit c-o matza neagra sora cu Felix ;)
Am vrut sa incerc si prajitura chinezeasca Kamikaze cu tona de ingrediente ciudate (clorofila, anyone?), dar nu mai aveau :)) Mai bine, cred :))
All in all a good day.
(ar fi fost mai bine daca n-as fi si pe drumul cel bun spre raceala)

5 comentarii:

Irene spunea...

pe bunee?? a fost zakk afara si nu mi l-ai aratat... u are mean to me
and yes...ze fluffy cat:D:X

Rozalia spunea...

:)) pai, nah, if you don't have my imagination ce sa-ti fac? :D :))

Chasey spunea...

Si v-ati amuzat p seama amicului meu rocker_boy_ovidius :P . Pupi -Pup

Irene spunea...

=)) multumim :D

puisorul cufurit spunea...

Voi traiti periculos.