sâmbătă, 27 iunie 2009

Naic 2

omege pinky, dar mult ai mai scris. romanu cand apare?
postez si eu pentru ca mai am cateva idei de adaugat, plus cateva poze.
pentru mine seara s-a rezumat in cateva cuvinte: ciocolata, apocalipsa/ploaie, momente kodak, wiiiii, elefanti, duracell, durere de cap, poze.
sa le luam pe rand. ciocolata, am luat doar 1 si sunt foarte nervoasa. baietii au luat mai multe. si cine naiba s-a mai dus la coada adriana? eu nu:((












apocalipsa/ploaie...poze pe magheru, puteam sa jur ca mi-a upgradat cineva un filtru sepia la ochelari, dar se pare ca toata lumea vedea in sepia. cand am ajuns la romana a inceput sa si ploua, lucru cam sad pentru aparatele noastre, si pentru narf care nu stia cum sa si-l bage cat mai repede in ghiozdan.

momente kodak: the pics will speak for themselves, afterall sunt momente kodak.





















wiiii: am jucat wii pentru prima oara in viata:D. eu zic ca m-am descurcat acceptabil la primul joc, am jucat cu narf. dar apoi au jucat magda cu daliana (tot pt prima oara) si normal ca daliana a facut mai mult ca mine:|. ah si narf, nu te-a batut pustiu ala de 9 ani...te-a batut tipa (da era tipa, desi mi-a luat mult sa-mi dau seama, si avea peste 25-ish) de la ultimu joc, aia imbracata in negru. si a luat si premiu, a trecut pe langa noi cand a plecat, da n-am vazut ce era.

elefanti: 1 elefaaaant, se leganaaa :D:))) eu si kretz am avut rabdarea sa cantam pana pe la 43, cand am vazut ca deja narf nu mai vorbea cu noi si avea privirea de ucigas in priviri (da, intentioant:P). apoi, pentru narf, am dat pe fast forward:D. 'twas fun:D. mi-a luat o sticla de suc, o cafea si aruncatu paharului la gunoi sa ma ierte narf:))). plus bagatu laserului in ochi (da aia a fost payback pentru scosu ochiului de la repetitii)

duracell: mosuletu de 50 or so de la maghiar care dansa atat de fuuunnyy:D, cre ca era de la ciorba de potroace :))

durere de cap: unde sa mergem dupa? (varianta usor diferita de ce-a zis adriana mai jos)... hai un club a (cine s-a opus cu vehemanta mah? decat tu si daliana, restu aveam chef de a >:p), hai in suburbia, nu ( mai multi ne-am opus, si din cate ai zis it was worth it)...fire no way, si am mers la durerile de cap din revenge. mai bine mergeam in a >:P

and as a p.s. aceeasi intrebare am avut si eu cu magda, asteptand 336 in statie la universitate: ce naiba cauta atatia mosi in autobuze la 5 juma sambata dimineata?????????

5 comentarii:

Rozalia spunea...

1.ciocolata - fetele went back for more, as far as I remember :P
2. apocalipsa - mai vreauuuu :))
3. momente d-alea in care vezi un rocker si un punker getting along? :))
4. pff, vroiam si eu premiu....
5. no comment for musulica :P
6. da, eu si daliana am zis nu la club a. ata ete.

Irene spunea...

nu s-a mai intors nimeni. trebuia sa ma duc eu cu daliana, da n-a mai avut daliana chef....si-asa au ramas fetele cu buza umflata si baietii au bagat in ei :))

kretz spunea...

eu zic sa facem tablou poza cu Tzontzo si Sorin...e kodac original =)) si dup-aia s-o scoatem la licitatie! Care da mai mult???

Andra spunea...

hate you, of course. (normal ca in primul meu comment pe blogul vostru imi exprim nesfarsita dragoste pt voi :D...mai ales ca va distrati fara mine, cold-hearted back stabbing biatches :P so love you >:D< )

Irene spunea...

nu nu nu , te rog, nu generaliza, eu sunt cold hearted back stabbing biatch...te rog frumos. call narf whatever u want, but is mine:)))
and i luv ya too hun>:D<