miercuri, 17 iunie 2009

Cum sa inveti la ICI part 2

dupa cum bine a spus rozalia, maine cica avem examen la ici, si normal ca leprele de noi n-au invatat nimic in ultimele zile (eu n-o sa invat nimic pana maine dimineata la 6, normal)
am inceput ziua cu o scurta plimbare pana la leu unde m-am intalnit cu rozalia si kretz si unde am observat cu stupoare ca am picat la ip. eh asta e, inseamna ca iau ismm-u :D (don't even bother to ask:)) ).
S-a continuat ziua frumos cu vederea mirobolantei si nemaipomenitei, idolul meu in viata, doamna coman. sarutari de maini.
desigur, daca tot eram la leu si jeg era acolo, de ce sa merem home? asa ca am stat cu bere, cola si sangria si am facut blog meeting, ni s-au alaturat puisorul cufurit si deontologu. am vorbit despre cum se fac trabucurile cubaneze (rozalia a primit si oferta :))) ) si am decis la final ca orice s-ar intampla, baietii tot o sa ia note mai mari ca noi. and that is true ;)
am ajuns acasa cu gandul de a invata, asa ca am deschis mozilla si am dat drumu la stargate, sezonu 10.... 5 ore mai tarziu, episodu 17 se incarca, eu scriu p blog, injur psihologia, am citit tutoratele (in 5 minute), injur psihologia:D ma plang rozaliei, ca deh asa-i frumos, si astept sa ma trezesc maine la 6 sa citesc cursurile.
good night and good luck :D

4 comentarii:

Rozalia spunea...

=))

bah... mdea, trv, ce sa mai zic.

Cristian Predoi spunea...

bine ca recunoasteti! asteptam rezultatele, dar pana atunci, nu uitati: suntem cei mai destepti si frumosi baieti din grupa!

puisorul cufurit spunea...

Asteptam cu nerabdare raspunsul Rozaliei cu privire la oferta. Eu zic ca e un job bun pe timp de criza. M-as apuca si eu daca as putea.

Rozalia spunea...

...nu cunosc inca toate detaliile...daaaar...nu :P