miercuri, 17 iunie 2009

Cum sa inveti la ICI

ICI = Introducere in Comunicarea Interpersonala

Invat pe ultima suta de metri. As usual. Am dat naiba invatatul in cele 5 zile pe care le-am avut la dispozitie, pana acum, si dupa ce m-am trezit dintr-un somn de voie, am stabilit ca trebuie sa ma apuc sa citesc macar cursurile. Daca nu sa si retin.
Bag un busy intens la status, declar sesiune de invatat Creierului si Kretzului si imi iau foile in brate. Markerul roz e gata de atac!
Si.... evident ca o las balta dupa primele 30 de minute. Conversez ceva cu Creierul...

Creierul: doamne urasc materia asta
Creierul: pentru ca urasc psihologia
Rozalia: eu nu
Rozalia: urasc doar sa invat

Apoi decid ca nu se mai poate... si dau si caut pe Youtube(all mighty) ceva de Weather Report. Mi-a fost recomandat aseara de un tip. E foarte tare trupa.
Dar de la trupa, am ajuns la basist - Jaco Pastorius. I have a soft spot for bass dudes. E genial tipu!
Bag castile in laptop si dau la maxim volumul pe youtube. Extaz total, ce mai. Uite asa se invata la ICI! :))

3 comentarii:

Irene spunea...

Weather Report. Mi-a fost recomandat aseara de un tip. E foarte tare.
f aorte tare tipu sau weather report?:D
:)))

Rozalia spunea...

...weather report... :P desi... :P

Daniel spunea...

Cu "riscul" de a-ti recomanda ceva ce deja stii... cauta si Primus sau Les Claypool (for the soft spot). :)