duminică, 28 iunie 2009

Despre satanism si oameni integrii

A venit momentul sa-mi exprim una din frustrarile mele mai vechi.
All around me sunt oameni atat de credinciosi, care se cred bunatatea intruchipata si care cred ca au o misiune in a ne face pe noi, categoria de oameni care sunt open minded ( care n-avem credinta si bunatate doar pentru faptul ca suntem open minded) sa imbratisam adevarata credinta.

daca se intampla sa ascultam nus ce gen de muzica care e un pic mai zgomotos, hopaaa, suntem satanisti.

daca se intampla sa citim vreun filozof, sau vreun davinci code, sau vreun steiner, sau sa ne uitam la cine stie ce documentare, hopaaa, suntem satanisti.

daca se intampla sa vrem sa stim mai multe despre lumea din jurul nostru, sa cercetam, sa citim, sa ascultam si alte pareri, pentru a trage noi singuri o concluzie despre viata si despre ce este defapt out there, hopaaa, suntem satanisti.

daca se intampla sa practicam arte martiale, yoga, meditatie (sa nu mai vorbesc de altele, vai doamne, a intrat satan in mine)...hoppaaaa, suntem satanisti.

In timp ce ei, vezi doamne, sunt piosi si buni si nu vor ca sufletele noastre sa ajunga in iad. ei ne inteleg, ca asa au fost si ei cand erau tineri, dar au ajuns pana la urma sa fie smeriti. ei care tin toate posturile. dar cam atat. sa luam sa analizam.

sunt buni si piosi, sunt buni ca ce, ca se gandesc la noi sa ne salveze, interzicandu-ne sa facem tot ce-am zis mai sus. alo, unde e liberul arbitru? remeber that. nu cre ca god vrea sa interzica liberul arbitru. in loc sa ne accepte asa cum sunt si sa ne arate doar, sa ne sugereze, si sa spere ca noi, daca chiar gresim, vom vedea adevarul.

tin toate posturile. daaa, nu mananca carne si lactate, si gata hop, au tinut postul. da aia pe care-i injura? aia pe care-i judeca, aia pe care-i barfesc, un gand urat macar daca au, nu se pun? nu domn'le , ca ei sunt buni si tin toate posturile.

hai sictir. pentru toti oamenii care se cred integrii, buni, care au impresia ca sunt buricu pamantului si care spun ca numai ce zic ei e bine si adevarat am urmatorul mesaj:get a life!
Si inca ceva, you cannot and you will not change us:P

To those who understand, I extend my hand
To the doubtful i demand, take me as I am

6 comentarii:

Rozalia spunea...

bah..... mda, ai dreptate, stii ca ai :P
dar sa fie pace, ce naiba! :))

Irene spunea...

am zis eu sa nu fie pace? doamne fereste, sa fie pace... i-am sfatuit doar sa-si gaseasca o viata...
afterall, sunt hipioata nihilista

puisorul cufurit spunea...

Ce atata vrajba, wai? Sa fie pace! Da-i in p**** ma-sii pe-aia care cred ca detin adevarul absolut. Sa si-l bage-n trei litere. Io, care-n liceu mancam rock pe paine si mergeam vara pe la tara si bantuiam prin sat cu prietenii mei pletosi, m-am lovit de piosi la toate colturile. And i'm alive. Some of'em are dead.

Irene spunea...

yes...:D total de-acord :))

kretz spunea...

ualeleu....am petrecut duminica seara cu 2 sataniste...ptiu'!!

ca tare bine a fost!! cand e urmatoarea sedinta voodoo??

boldea, acest hades perpetuu strivind craniile de infanti (in legatura cu identitatile mele de pe blogul cufuritului) spunea...

blogul asta-i kashto. parerea mea