duminică, 14 iunie 2009

Going to Catholic Service

Aka: Rozalia goes to Catholic Church.

In a spur of the moment, in drum spre Unirii, in metrou, am zis "hai acum" la intrebarea Kretzului 'cand ma duce si pe mine la slujba'. For those who don't know, Kretz e catolica mea favorita. Si recent l-a dus pe Petre la slujba. Si se punea problema cand ma duce si pe mine.
Noi initial aveam treaba cu shopping-ul azi, dar uite ce s-a ivit in program. Kretz oricum se ducea la slujba de la 6pm (pt. ca a pierdut-o pe cea de dimineata, fiind prea obosita de cu o seara inainte)(da, stiu, the return of the "pt." :P), eu una aveam intalnire cu MiniPrix, dar am zis ca n-am ce pierde daca merg cu ea acum - ba, din contra.
Si bine a fost. Trebuie sa recunosc, m-am semi-plictisit. Poate pentru ca eram prea obosita. Dar a fost interesant. Bine, dupa cum a spus si Kretz, acum a fost mai mellow, pt. ca majoritatea era la Catedrala, fiind sarbatoarea. Preotul a avut cam incet dat volumul, iar eu habar n-aveam de rugaciunile spuse de lume, dar nu m-am simtit prost stand acolo si admirand biserica frumoasa, ascultand slujba si intreband-o pe Kretz daca am voie sa stau jos :))
Biserica in cauza este cea dintre Unirii si Lipscani, langa Cocor Chanel. Foarte frumoasa - de altfel asta imi place mie in primul rand la catolici. Biserici frumoase, primitoare, luminate si interesante. Tot ceea ce ale 'noastre' nu sunt. Si slujbele sunt mult mai interesante.
Am tot zis ca ma voi da pe catolicism si singura chestie care ma impiedica e juramantul pe care trebuie sa-l depun, sa invat niste rugaciuni etc. Si asta pt. ca sunt prea lenesa sa retin ceva. Dar besides that, stiu ca sunt catolica deep down :)) Si poate numai datorita Kretzului :P

(A, si seara s-a sfarsit cu un ruccsac de munte, Sangria si Adevarul de Seara. Tare,nu?)

3 comentarii:

kretz spunea...

las' ca ajungi si la catedrala..acolo o sa fie cu mai tot tacamul :D dar ma bucur ca n-ai adormit:P

Irene spunea...

OMG :O sacrilegiiuuuu
acesta este un blog serios nu permit folosirea "pt" sub nicio forma, va trebui sa avem o discutie serioasa
si sangria...fara moi...dupa ce mi-ai zis ca treceti prin goblin si n-ati trecut, alta discutie serioasa
dar in rest, bine ai venit p blogu nostru :)) :D

Rozalia spunea...

@Creierul pey, Izvorul -zee park- era gratis, as opposed to Goblin. No more money left after buying Sangria :P (care era mai mult suc, dar anyway :)) )