vineri, 23 octombrie 2009

Numai urari de bine va doresc

As avea cateva frustrari de expus, din ciclul "muriti, mah!"
Si nu, nu-i vorba de tine, desi, daca te simti...

E vorba de unii parinti care n-au simtul realitatii. La modul cel mai urat cu putinta :|
(Nu ai mei, slava domnului - da, am ajuns la concluzia ca ai mei sunt de treaba, prin comparatie)(dar stiam deja asta :P )
E vorba de unii oameni care n-au bunul simt.
E vorba de unii care n-au simtul penibilului. Bah, da' deloc, stii ce-i aia?! In halul in care ajung eu sa nu mai rezist si nici n-am tangente cu respectivul!
E vorba de altii care n-au cultura. Orice ati intelege voi prin cultura, aia n-o au.
Si de restul care ma fac sa cred ca probele de admitere in invatamantul superior ar trebui sa fie imposibil de grele. Cu riscul de a mi se refuza si mie acel privilegiu - macar stiu o chestie si pot sta linistita ca oamenii care ies de acolo sunt de cea mai buna calitate.
Voua si tuturor celor care se mai simt invariabil printre randurile expuse, va urez: sgtz pl! Pam-pam. O seara frumoasa :)

2 comentarii:

kretz spunea...

mda...no comment
sunt de acord cu tot ce zici;)

puisorul cufurit spunea...

Io nu-s de acord.