joi, 1 octombrie 2009

Am un cutit si nu mi-e frica sa-l folosesc! La taiat ceapa.

Daca v-ati gandit vreodata cum e sa tai ceapa la 1 noaptea, va spun eu ca e la fel ca taiatul in plina zi :)) Un mic sfat de la Kretz si se rezolva si cu plansul: tear-free, yay, ms Kretz :D
Da, ca eu tai si curat acuma legume pt. ciorba pe care o face mami maine. Dar lepra de mine nu se poate trezi maine de dimineata ca sa fac asta, cum face mami, ca sa faca mancarea :)) Nuuu, eu fac asta la 1 noaptea, ca si-asa n-am ce face si iar nu pot dormi.

In alat ordine de idei, jeez, people are afraid of me :)) Nu degeaba sunt eu Dragon in zodiacul chinezesc. Acuma, nah, daca I hate people in general si daca am catodata dorinta puternica de a omora pe oricine, ce sa fac? Ce bine ma simt :)) D-aia s-a inventat jocul Postal, care e pur si simplu genial si cel mai bun mod de a te descarca. You basically kill people at will, deci ce pot sa mai cer? Dar nu il mai am si il vreau, pt. ca traiesc doar cu amintirea lui, of.
A, si cica blogul e 'deep, misterios'. Imi place :D

3 comentarii:

Irene spunea...

ia sa-mi ziceti mah si mie tear free-u ala...ca eu si cand sunt in acceasi incapere - la colturi opuse chiar- cu o ceapa fac urat :D

kretz spunea...

wait a sec...ca si eu sunt dragon :)) anyway...mai am trucuri de bucatarie :))
primesc jeleuri pt ele:D
si bere!

Rozalia spunea...

pai da, jumatatea mea de creier, daca ne-am combina noi la un intreg, ce apocalipsa ai iesi?! :D :D