marți, 6 octombrie 2009

Hai sa-ti spun un secret!

Noi furam paie din cora, si bratari fluorescente din tati....siii boaba de cafea din starbucks. asta e natura noastra, suntem cleptomane. and I sure don't give a fuck about it. ia zi, ne zici si tu un mic secret? promit ca nu afla nimeni. fiecare ascunde cate ceva nu crezi?

in alta ordine de idei hai sa ne zicem la multi ani: la multi ani magdaleno (e chasey's in blogroll, mi-e lene sa-i pun link:))) ) a trecut un an, sper ca ai invatat si nu mai faci prostii de genu, adica sa nu te mai stranga chilotii de naylon ca ne suparam. asa, fara nicio relevanta.
la multi ani mie si lu narf. azi s-au facut doi ani de cand am fost in aceeasi imprejurare, concertul muse. a fost frumos, si daca stai bine sa te gandesti, a fost prima oara cand ne-am intalnit :D :)). i still think back to it, pentru ca a fost perfect, as perfect as can be din gazonu b de unde nu puteai sa vezi bunaciunile de pe scena:D
si la multi ani mie, dupa 2 ani si-o zi de cand am facut probabil cea mai mare greseala din viata mea, careia ii sunt recunoscatoare, pentru ca am invatat extraordinar de multe, si un an si-o zi de cand am realizat ce e cu greseala asta si am invatat si mai multe ( and i'm sure as hell not gonna give u any explanation about it, cine stie, stie, cine nu sa va manance curiozitatea:))) )

ce sa va mai zic, a inceput scoala. cine zice ca anu 2 e cel mai greu, are toata dreptatea din lume. inca nu pot sa ma exprim parerea obiectiv, stiu decat ca anu asta avem super multe fosile si pana acu doar 3 profi faini (cu 1 inca nu ne-am intalnit, da il stim de anu trecut)

19 comentarii:

Rozalia spunea...

imi place cum ai inceput! ai uitat si de plasture cu desene animate din kaufland :P

sii siiii, asa-i ca printre aia 3 porfi se numara si proful de tiiiiij? ;;)

si, da, anu 2 e cel mai greu.... se stie (cu referire la cineva) =))

hai la multi ani!

Irene spunea...

pai da, el, profa de map, si petcu :)))

ah da, am uitat sa ma plang de orar si de restu :-< da astept sa se termine saptamana ca sa-mi dau seama.

la multi ani cleptomana sefa :)))

Rozalia spunea...

era sa intreb care profa de map.... inca n-am invatat toate denumirile astea dubioase :))

si nu ma mai da de gol pe blog, nu mai da din casa, ca deja astia care citesc(?) mai au la mana!!

Irene spunea...

mah, eu am zis sa fiu draguta, da vad ca si tu te dai de gol, acu eu nu stiu asa multe ca tine, dar imi place de tine cum vorbesti si cum gandesti, ilumineaza-ma

(realizezi ca n-o sa inteleaga mai nimeni, nu ca pana acu intelegea cineva ceva:)) )

Rozalia spunea...

dar mie imi place ca desi am fereastra ta deschisa ( :)) ) conversez aici.
mah, e simplu, e A superior lui B? e! ce mai vrei? :))
stii ca scena asta cu mine spunand ce am scris mai sus ar fi super amuzanta pt. ca as si gesticula ca atare =))

Irene spunea...

deci pana la urma cine e superior cui? gaaaata gata stiuuu...tu esti superioara mie, dar eu sunt MAI superioara tie, deci folosind gradul de comparatie clar eu conduc

si ce daca avem fereastra deschisa, commenturile astea pot insemna ceva mai incolo, cand o sa fim noi celebre, o sa vada lumea cum eram noi la inceput, cat de down to earth and all... they are a piece of history beibi :))

Rozalia spunea...

duuuuuude, like we're famous! noi si paiele noastre, ne stie profu =))
ce mama/caine pt. tabla de sah, paie si furatul din cora :))
ah si ai mentionat de curus :(( mi-ai adus aminte ca-l deplang!
doamne, ce de neinteles e conversatia asta...

kretz spunea...

iar cum eu stiu cele mai multe informatii de pe aici....rezulta ca C>(A+B) :P

Irene spunea...

ne-am intrecut pe noi de data asta....
:)))
but hey, beats the crap outta normal blogging, where ppl post their opinions in a post and other ppl comment on them, we just tell our opinions in comments, postu e un fel de teaser :))))
nu stiti ce pierdeti

over and out

roc

Rozalia spunea...

=)))) zau de nu-s unele comment-uri mai tari ca postarile, gen, ppl, read the comments too :))

si, draga kretz, noi doar te lasam sa crezi asta :D

Irene spunea...

si noi (eu cu kretz) te lasam pe tine sa crezi ca o lasi sa creada ca stii tot, cand defapt nu e asa

that just din't make sanse
god e grav sa te plictsesti:)))

Rozalia spunea...

vi se pare... :))

Irene spunea...

vez, e fix ce vrem sa crezi

we're too good for you

Rozalia spunea...

stii, e inutil sa ma repet, dar same shit :))
app, am realizat ca mai mult ca sigur in prima sapt. din octombrie, pe anul trecut, eram in starea in care sunt acum, dar atunci eram dupa apple creep... hai inca un la multi ani :))

Irene spunea...

dadaaaa la multi aniii =)))

hai gata, ne-ajung atatea

puisorul cufurit spunea...

Voi n-aveti Messenger?

In alta ordine de idei, imi urez la multi ani, am implinit al 1142-lea an de facultate si-s profund sictirit.

P.S.: Nu e o aroganta. Incerc sa ma molipsesc din entuziamsul vostru si nu reusesc.

Irene spunea...

avem messenger, da toata lumea foloseste s noi vrem sa fim unice =))

entuziasmu nostru e unu impus, nici la noi nu e de la sine, da deh, fiind numai anu 2 de facultate, inca putem sa-l mimam mai bine ;)

Andra spunea...

down to earth? voi? in ce univers paralel ?

Irene spunea...

in toate mai diar :)))