joi, 8 octombrie 2009

Drama si Melodrama

Sunt nervoasa. Sunt frustrata. Sunt sictirita si plictisita. Sunt trista, dar foarte vesela. Sunt neputincioasa. Sunt incapabila. Sunt amuzata. Sunt intrigata. Sunt uimita.
Sunt toate la un loc.
A naibii combinatie!
Da, bine, ai avut si tu dreptate, fie... ti-am cerut scuze... am inteles, s-a rezolvat. Dar nici tu nu intelegi :)) Of.
Ma amuza unii oameni care se simt atat de bine cand se stiu mai maturi decat altii. N-aveti decat! Fiti ca un adult de 40 de ani in corpul unuia de 20, nu-mi pasa. Dar nu stati la coada sa-mi reprosati mie cat de copila sunt. Asta e, soarta, viata si destinul, cum ar zice sormea. Asa sunt eu, cum asa esti si tu.
So don't be like the pot calling the kettle black!
Am nevoie de melodrama ca sa simt adrenalina in vene si sa-mi iau portia de actiune pe ziua respectiva... ca asa suntem noi, femeile... Zau? :)) Of. Ce m-as delecta cu glumele de genul, daca n-as fi prea nervoasa :))
Apropo de asta, vreau sa ma bag la autoaparare. Vreau sa kick some ass. Dar pe bune. Am un instinct de razboinic in mine, cred ca am fost Ares intr-o viata anterioara. Sau un soldat in vreun razboi mondial si am murit pe front, luand si inamicii cu mine. Hmm, oi fi fost vreun soldat frantuz si am contribuit la omorarea a sutelor de nazisti. Poate d-aia nu-mi plac mie nemtii acuma :)) Sau, sau vreun spion britanic... si mai bine! Eh, de fapt eu am vise cu mine pe post de Mata Hari, dar... shh! :)))) Oricum, cert este ca mie sa nu-mi dati vreo arma, fie ea alba ori ba, ca nu raspund de mine. Mai ales cand am nervi.
Si vreau sa protestez fata de orarul nostru de cacat si anumiti profi care nu s-au tinut de cuvant si nu ne-au luat si anul asta - coughcuruscough. Eu nu pot dormi noaptea, cum se asteapta ei sa ma trezesc la 6 dimineata si sa si fiu gata de ascultat pe unii sau altii timp de 2, 4 ore?! Increeediiibil! (- cu accent de catineanu).
Eh... in fine, abia astept sa fiu c-o camera in mana si sa filmez :D Si eventual sa nu intarzii nici macar o secunda, ca we're not allowed :)) C-apoi iar ajung la instinctul razboinic :))

9 comentarii:

kretz spunea...

Xena de Bucuresti..:)) asta esti! daca iti faci steag de lupta...ce simbol pui? Cutite si pufuleti sau papadii??

Rozalia spunea...

papadii, ce naiba :)) ca doar sunt ale dracu, cand le suflii in fata cuiva si intra o tampenie d-aia mica in nas sau ochi si sufera omul acolo :))))

Irene spunea...

bine mah bine ia-le tu pe toate, bine ca esti cu juma d an mai mare ca mine si deja te crezi mai superioara...pana mea, eu eram mata hari...da acu zice lumea ca tu ai scris inaintea mea...ce sa-ti zic:)))

I'm nothing in praticular

Rozalia spunea...

ah... sowwy, Brain, had no idea... poti s-o iai tu pe Mata Hari si raman eu cu soldatul frantuz? ;;)

(app, bad joke... mata hari... get it....? =)) )

boldea spunea...

frantuzii n-au omorat niciodata pe nimeni. de-asta sunt asa de scumpe pustile lor din al doilea razboi mondial: mint condition, never used, dropped only once.

Rozalia spunea...

mah, e adevarat ca perceptia mea este oricum produsul unei culturi cinematografice puternic cultivata cu aceasta idee, dar nici chiar asa :P

puisorul cufurit spunea...

Boldea are dreptate. Frantuzii sunt, in opinia mea, niste muieri cu puta. Nu cunosc vreun razboi (in afara de cele purtate de maestrul Napoleon, unul din cei trei barbati pe care i-a dat "Galia") in care frantuzii sa fi folosit armele cu spor. Au avut mereu noroc de altii.

puisorul cufurit spunea...

Ah, era sa uit, voi chiar suspinati dupa liscuruslptjd? Anul trecut il injurati cand cu site-ul. Io ce sa mai zic de O Baluta???

Rozalia spunea...

puisor draga, mai ai sanse pe sem.II :)) pana una alta o ai pe stefanel, parca si ea iti placea? ;)