miercuri, 3 februarie 2010

A week past

So, ultimul post a fost acum o saptamana. Despre Lost. Asta, dupa o sapt. de pauza cum s-ar zice, e cam tot despre Lost. How random. Marti a inceput ultimul sezon. In forta. Noi, aici in romanica, evident ca l-am vazut o zi dupa. Si ce mai zi dupa cu peripetii a fost! Ultimul minut a fost cel mai ingrozitor pentru mine pentru ca exact cu un minut inainte sa se termine mi s-a blocat. In mod repetat. Pana am facut rost de un streaming ca lumea pe site-ul meu preferat, am murit de nenumarate ori. Au fost doua episoade intr-unu', cum ar veni. Faine facute. Nu m-au dezamagit producatorii si scenaristii, care vad ca si-au mentinut brand-ul de iarba si o fumeaza in continuare cu placere. Inside joke.
Toate bune si frumoase, dar for Pete's Sake, nu-l faceti pe Ben sa se poarte ca Jack! Jack e singurului personaj care are dreptul sa se poarte ca o fetita plangacioasa. Nu Ben si in mod categoric nu Sawyer. Not funny.

Oricum, in plina criza de nervi din cauza blocajului de mai sus, am dat peste baietelul asta. Care m-a calmat. Si inca cum! E... nu stiu cum sa-i spun. Nu vreau sa par rasista, dar sincer acuma, suna ca un mini-Hitler si in principal asta e unul din motivele pentru care mie nu-mi plac nemtii. Faza cu Hitler o sa-i placa lui Kretz. Dar stie ca mie clar nu. Cred ca germana e singura limba care ne poate intrece la capitolul poluare sonora cand se injura. Nu ma refer la ce se zice, ci la cum se aude. Daca te injura un englez, e funny. Daca te injura un francez, e poezie. Dar un neamt, e brutal/vulgar. But I digress. Baietelul e funny, in a sick, twisted way.

Un comentariu:

Lu Brain ii e lene sa se logheze spunea...

eu tot n-am vazut minutu ala :)) sa-mi zici si mie ce se intampla :P


cat despre german kid, i totally forgot about him :))) mersi ca mi-ai adus aminte