luni, 8 februarie 2010

Cine a pus zapada acolo, s-o ia!

Citat a la Vanghelie.
Primar al sectorului 5 - asta pt. ca domnul Beisicli ne-a spus ca nu oricine stie cine e Vanghelie.

Din ciclul "Cine-s pus carciuma-n druuuum".
Mi se pare foarte bine zis, domnule primar. Pai ce mama naibii, de ce dracului sa ne chinuim noi s-o dam din drum, ca doar nu noi am pus-o acolo, mi se pare mult prea corect asa.
Alo, Sefu? Ia vezi ce faci cu zapada asta, totusi, s-o iei de aici, ca doar tu ai pus-o!

Un comentariu:

Lu Brain ii e lene sa se logheze spunea...

pai da pana mea mi se pare suuuper corect, ce el a pus-o acolo? de ce sa curete el strada... amintiri din copilarie gen, daca ai spart vaza lu mamaie, tu faci curat, ca sa inveti din greseli si sa nu mai spargi alte vaze....deci domnu primar al sectorului 5 vrea sa va invete o lectie ;)