vineri, 8 ianuarie 2010

Stubborn Wine Bottle

Vine mami la mine acum o ora si ceva si ma intreaba daca nu am chef de-un vin rosu. Ca ea are. Si vrea sa deschida o sticla de Vin de Prahova Valley. Promitatoare. Eu, evident ca vroiam.
Ce a urmat a fost comedie totala, ca in filmele alea cu Chevy Chase in care el pica de prost. Cum sa deschidem noi sticla? Pai, cu tirbusonul ala...stiam eu de existenta lui... e rosu si are manere de care sa tragi la momentul zero. O micuta disputa in ideea de cum se pozitioneaza manerele lu' peste si apoi zbang la treaba. Aham. Cum sa nu... Dopul ma-sii nu era din pluta, ci dintr-un material mult mai rezistent si mai maleabil. Nu a vrut sub niciun chip sa iasa din locsorul lui, tirbusonul trecea prin el de parca ar fi fost din unt. Bun. Trecem la planul doi, atunci.
M-am enervat eu bine (cum numai eu stiu) si am luat patentul. Am tras cu putere de dop, l-am lungit bine, dar nimic. Hai sa zic c-am reusit sa-l scot cam un centimentru afara din sticla. Dar atat. Atunci s-a enervat si mami. Dar era si comica situatia. Una tragea de dop, alta de sticla si amandoua radeam. Nu vroiam sa ma las batuta. Doar nu ma face pe mine un dop amarat...
Mami scoate cutitul cu lama zimtata si taie partea de sus a dopului, care era facuta ferfenita. Apoi baga iar tirbusonul. Si se chinuie sa scoata dopul. Numai ca... se rupe tirbusonul. Spirala aia minune. Jumate din ea ramane in dop. Nicio problema, dopul n-avea nimic.
Ma uitam la tirbusonul rupt, ma uitam la dopul intact, ma uitam la jumatatea rupta de tirbuson si nu-mi vedea sa cred. Atat de incapatanat era dopul mortii!
Ea tot insista sa ducem sticla la vecinul de sus, "ca e barbat, trebuie sa stie sa desfaca o sticla". Urasc fazele astea, sa mergem la barbati sa ne ajute. La modul de pot si eu sa fac asta, n-am nevoie de ajutorul unui barbat, dar bine hai, poate in ultima instanta, cand chiar nu pot. Aparent, dupa jumate de ora de chinuit, ajunsesem la acea ultima instanta. Asa ca mami se duce cu sticla sus...si se intoarce peste 10 minute fara dop. Hmph, ce sa zic.
Oricum, daca stiam ce gust naspa va avea vinul, nu ma mai chinuiam atat pentru el. Prea acru pt gusturile mele. Dar, hei, acum beau vin :D

3 comentarii:

Irene spunea...

CONSPIRATIE!!!!!!
dopurile s-au decis sa ne faca zile negre!! adevaru e cam am termiant anu incercand sa deschidem o amarat de sticla de pepsi...se pare ca si p-asta tot asa il incepi.

oricum...parerea mea per total este urmatoarea: =)) man that was hilarious :D

Irene spunea...

si inca ceva: frate da cat de enervata ai fost, n-ai folosit absolut niciun cuvant in engleza :O:O:O

Rozalia spunea...

da' chiar :)) like wow indeed :))