marți, 15 decembrie 2009

Post despre zapada de azi

Ningeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D


In alat ordine de idei... Ninge :((

Pe langa faptul ca orasul arata super tare imbracat in alb (desi pe alocuri e un gri mohorat si murdar care nici lui Bacovia nu i-ar conveni), pe langa faptul ca ma bucur nespus ca de fiecare data cand pasesc afara paru-mi rosu ca focul se acopera de fulgi de zapada... pe langa toate astea... "da-o naibii de vreme!!!"
Mi-au inghetat oasele, daca e posibil, mi-am pus caciula, ce naiba, eu nu port caciula si mai presus de toate, traficul e infernal! Dar e vorba de Bucuresti, deci asta e de la sine inteles.
Oricum, eu ma bucur ca ninge si ca va ninge in continuare in urmatoarele 3 zile si clar de maine ma imbrac mult mai gros, nu ma mai joc :))

A si Brain nu mai are calculator ca are un virus si n-are antivirus. Aham. Get well soon, Brain's computer!

4 comentarii:

Suflet naiv spunea...

-3 grade :D Ce viscol

puisorul cufurit spunea...

E atat de simplu sa instalezi un antivirus... Si, oricum, formatul e cel mai bun antivirus.

Rozalia spunea...

n-are antivirus, tre sa-si ia, nu vrea, nu stiu, nu-i merge niciun program, e complicat :P

Brain in holiday spunea...

Brain here: in primul rand am incercat cu 3 antivirusuri si nu-mi gaseste nimic...pur si simplu nu mi se mai deschid programele...am incercat si sa formatez dar se pare ca nu ma pricep...de luni il duc la geek ppl...deci concluzia: i am not that dumb:D :)))

doi: narf traficul este INFECT, de la anu nu mai iert p nimeni, o sa sterg cu toti pe jos eu mi-am facut datoria:D
si tin sa-ti admir multitudinea de metafore :D