marți, 22 decembrie 2009

De la altii adunate

In timp ce astept ca episodul 9 din FlashForward sa se incarce, ma uit aiurea pe blogurile astora de la Guerrilla. Ca-s oameni interesanti.
Si am gasit asta pe blogul lui Dobro, de mai demult. E hipnotizanta. Si parca refuz sa cred numerele alea, desi pe de-o parte sunt atragatoare, pe de alta sunt inspaimantatoare.
Si asta, daca n-o stiati. Mi s-a facut pielea de gaina dupa ce-am ascultat ce debiteaza ala acolo :))
Toate pe principiul "sa fie pace" (copyright Andrei, n-am uitat), pentru ca episodul ma-sii nu mi se mai incarca si eu nu ma culc pana nu-l vad!

2 comentarii:

puisorul cufurit spunea...

Da.

Irene spunea...

auzi da pot sa cer si eu un fel de copyright gen? ca pana la urma irina inseamna pace in greaca veche...deci pana mea...toata lumea ma cere...sa fie irina:)))) hai ca incep sa ma supar ce reaq:P