vineri, 18 decembrie 2009

Nu scapati voi asa usor de mine

Adica Brain is everywhere, sau cum zicea nenea Beisicli: Creierul tau e mai destept decat tine si face niste lucruri extraordinare.

Despre nenea beisicli ii urez asa ca de sarbatori numai urari de bine (adica de bine ce are el funia aia in birou s-o si foloseasca intr-un scop constructiv, nu de alta da o sa sparga narf lentilele la toate camerele daca continua asa:D) (si da sunt constienta ca numai cei de la mine din grupa o sa inteleaga ce-i cu funia si cine-i nenea beisicli:P, adica beisicli narf, andrei si cristi ca altii nu citesc:))) )

da, dupa lungi paranteze regret sa va informez ca un calculator nou ramane prietenul tau cel mai bun un an de zile....dupaia devine sursa ta de nervi cea mai buna. Asta s-a decis sa fie si Jiji (laptopul meu ghei, fix la un an dupa ce l-am luat), dar nu-l inteleg, daca tot e ghei nu putea sa fie si el deviant si sa nu se strice, vointa lui n-are maxime? am un virus, nu mi se mai deschide niciun program, decat pozele, filmele si muzica. 3 antivirusuri n-au gasit nimic, si la formatare si re-instalare de uindous am avut mici neintelegeri cu el...asa ca, cum am mai zis in comentariu din postul anterior, de luni o sa fie vizitat de geeks (o sa-i faca placere, ca deh, e ghei, si deci o sa se faca bine...sa fie pace!)
pana una alta, am ajuns la resedinta de vacanta, si vechiul meu mamut zgomotos imi permite socializarea pe internet.

Privind asta din alt unghi, o saptamana fara net m-a facut sa-mi dau seama ca pana acu eram addicted de pierdut timpul. Saptamana asta am stat si-am citit (carti, desi am avut doo teste si se uitatu cursurile frumos la mine...da eu nu intelegeam nimic din ele, si marin preda e intotdeauna mai fascinant :D). nu mai facusem asta de ceva timp. it feels good. si culmea, n-am dus lipsa messului, sau a blogului (bine, hai, nu prea mult)...poate am dus lipsa serialelor, da oricum au cam intrat in vacanta deci n-am pierdut nimic.

concluzie: internetul e chiar daunator... de parca nu stiam asta :D

ce credeati ca am termiant? nup, acum urmeaza frustrarile. in primul rand primarii bucurestiului suck big time, e zapada pe strada ca la tara...adica p trotuar e fain, imi place sa merg prin zapada...dar nu pe strada. ma uit amuzata la autobuze cand franeaza...si se duuuc, si se duuuc. ma intreb daca primarii s-au gandit sa deszapezeasca. oare?

in al 2-lea rand...ma $%^&)*^% pe facultatea mamii masii cine-o fi facut-o de umflati ( >:) ) si pe profii care vin si stau degeaba, si care ne dau kkt de anchete din cauza carora ne certam si ajungem sa tipam unele la altele...in pana mea, sa fie pace, am ajuns sa ne certam pe o amarata de pastila de slabit(subiect de ancheta, nu luam noi:P)? noi sa fim sanatoase si sa dam noroc cu un vin fiert pentru asta

si cam atat, asta daca a avut cineva in afar de narf si andra rabdare sa citeasca pana aici:))) i know i don't make sense, da asta se intampla cand lipsesti si ai multe de spus. well, va urez tavaleala placuta in zapada, sa o citez pe narf, "e stratul indeajuns de mare incat sa nu-mi pese de ce e dedesubt si sa fac un ingeras:D"

6 comentarii:

Rozalia spunea...

ingeras ingeras ingeras :D

ieri era sa fac unul, c-am fost sa dezapazesc masinili si fu taaare fun si obositor si dupa ce-am terminat de aruncat cu lopata in toate directiile zapada care acoperea parcarea mi s-a facut asa un dor de ingerasi!
dar, mi-am adus aminte ca eu am pus zapada acolo si stiu cat de neagra e de la teava de esapament si mi-a pierit cheful de a-mi tranti paltonul rosu si adorabil in asemenea chestie :P

anyway, bine te-am regasit!
si da, sa fie pace!!!

Rozalia spunea...

ah, da...si urari de biiiiine lu' Nenea Beisicli !!!!!!!!!!11

Irene spunea...

ce harnicuta ai fost...ca si mine de altfel:P :D

Andra spunea...

Stii tu bine care sunt fanii tai :P
Eu mi-s back in biznis, di la oradia :D No bine, am chestii albe si pufoase(ca zapada) si minunate(ca izvorul minunilor) de povestit. So ceau :))

Anonim spunea...

eu îi doresc simplu să moară. și eu citesc, da.

Rozalia spunea...

elenaaaaa! :)