duminică, 22 noiembrie 2009

Sa fie vot! sau N-avem cu cine vota. Trebuie sa votam!

Si tocmai ce de acolo vin. A fost tare rapid, pac - la fostul meu liceu, pac - in cabina de vot, pac - inapoi acasa. Si de data asta am avut cerneala pe chestia aia :)) Si pentru ca asta-i un blog de exprimarea parerii, imi voi exprima parerea legata de vot... Am votat sa fie 300 de parlamentari. Pe principiul "This is Spartaaaaaa!". Am votat si aia cu unicameralul, pe principiu "what the fuck is going on here". Nu stiu care-i faza, c-o fi buna, c-o fi rea, tot grajdul ala o sa fie oricum. Si am votat si pentr-un presedinte... cu Remus Cernea. C-asculta metal si citeste Cioran. Nu ca as vrea sa ma reprezinte ca presedinte la o intalnire la Casa Alba cu Obama. In niciun caz nu-l vad capabil sa poarte o discutie cu Sarcozy. Nu ca-i contest abilitatiile lingvistice, sunt sigura ca stie engleza si franceza mai bine ca toti ailalti la un loc. Doar ca omul nu arata apresedinte si din start ar fi ridicularizat si atunci n-o sa rezolve nimic. Dar parca m-am saturat de toti labagii aia trasi la xerox. Evident ca n-o sa iasa metallistul asta presedinte, dar pe principiul "N-avem cu cine vota. Trebuie sa votam!" am pus si eu o stampila acolo.
Partea naspa e ca mi-e sila de toate astea. Daca o sa incep sa zic ca-l prefer pe Base, chit ca e jenant omul si disgratios, dar macar vrea sa schimbe ceva si macar e singurul care a declarat razboi pe fata comunistilor - daca zic ca-l prefer pe el o sa-mi sara in cap X si Y. Si n-am chef de faze d-astea, asa ca nu zic. Dar eu am votat. Ma oftica astia care refuza sa puna stampila - alde Brain si Puisor. Treaba voastra, dar ma ofticati.
Eu una il vroiam pe Radu Duda. Aveam si un plan, sa ma duc la vot cu pixu in haina si sa-i scriu numele acolo si sa fac un chenar si sa pun stampila in chenarul ala. Si sa se faca baza de votul ala anulat care era destinat lui Ra-duDu-da. Si il vroiam pe el pentru ca-l avea pe Regele Mihai in spate. Si pentru ca ar fi fost primul pas catre o schimbare de-a dreptul si cine stie, poate si monarhie. Monarhie! Uite visul meu. Sa traiesc intr-o tara cu regi si regine si printi si printese. Chit ca n-am avea niciun William sau Harry, dar poate se gaseste vreo printesa d-asta mai indepartata sa nasca, o Briana Caragea ceva. Dar, eh, fuse si se duse Radu Duda si Regele Mihai si visul meu de monarhie. Zau de nu ne-ar fi fost mai bine asa!
Dar eu mi-am luat perdea neagra si ma simt bine. Hai sa fie pace! :)

ps: Brain, de la al treilea shot sa te gandesti si la mine!

4 comentarii:

Irene spunea...

chestia aia...se numeste stampila:))
sa fie 300...sa fie spartaaaaa:D:))
tu vezi acolo da...si ca o optimista ce esti ai pus si tu p da...iti dai seama daca ma duceam eu...nihilista:))
votasi cu satanistu ala normal...ca satanistii se sustin reciproc asa ;)
iar in alta ordine de idei...tu n-ai auzit ca votu e secret...prin constitutie:P


p.s. inca n-a venit al 3-lea...dar deja ma gandesc la engleji blonzi buni 8->

Rozalia spunea...

bah, nu imi pasa, ca votu-i secret ori ba... nici cand eram mica si ieseam de la spovedanie nu ma puteam abtine sa nu spun dsp. ce-am vorbit... si acolo mi se pare mai mare chestie decat asta cu votul :P

si ce engleji, unde, cum, cand, ce?

Irene spunea...

*facepalm*...ai zis de neste printi acolo...hence gandit la engleji blonzi buni :P

Andra spunea...

ne-am gandit :P