miercuri, 11 noiembrie 2009

Lene mare mon cher

E lene mare. E fara motiv. Mi-e lene sa scriu, dar voi scrie oricum, pentru ca vreau sa divaghez.
Metroul e scary.
Nu-mi place metroul. Nu in sensul in care nu ma descurc la metrou, pt. ca am invatat si asta. Dar prefer autobuzele. Prefer "suprafata". Da, recunosc, catodata e mai rapid metroul. De cele mai multe ori. Dar asta nu inseamna ca e preferabil. E prea multa lume, e prea inghesuit, e prea deranjant si prea cald. Ma oftica preturile la cartele, ma sperie tunelele, ma deranjeaza tiganii care bantuie pe acolo. Da, stiu, si la autobuze gasesc inghesuiala si tigani. Dar acolo mai scap every now and then cu cate o calatorie "gratis". Acolo nu stau the though guys fom security breathing down my neck to see if I'm a criminal or not. Si it's familiar territory. Mereu voi alege ce stiu versus ce nu stiu, doar e natura umana. Incerc noul, nu-l arunc din start la o parte, dar in cele din urma, voi alege familiarul, aparent.
Cainii latra.
Cainii. Nu e ca nu-mi plac... Sunt unii atat de adorabili! Si jucausi! Si iti acorda atata atentie, de te sufoca uneori. Dar ma sperie. Cainii pot musca. Cainii latra la tine. De cele mai multe ori ca sa stai departe de ei, sa nu-i ranesti tu, dar pe mine ma sperie. Pisicile... alea stau departe de tine no matter what. Le vezi acolo, printre copaci, sunt chestiile alea negre cu ochi verzi, sau sunt portocalii cu ochi negri si stau acolo si te urmaresc sau te ignora si atat. Nu te ameninta cu miorlaituri extravagante, nu vin la tine si te zgarie cu ghearele lor ascutite fara motiv. Elena s-ar uita la mine urat acum, dar ata ete :P
Profii dezamagesc.
Profii... Ma declar profund dezamagita de profesorii mei de anu' asta. Nu toti, ce-i drept, unul, doi, maxim, ies din categoria "incompetenti". Dar restu'... La modu' in care vine proful la curs, se aseaza frumusel la catedra aia minuscula, ia microfonul si-l pune la 5 km departare de el, sa n-auda si X-ulescu din fundu' amfiteatrului, pai ce naiba, si incepe si divagheaza. Pe principiul "...ce spuneam?" trec 2 ore din timpul nostru pretios. Si al meu si al lui. Nu-i bai, ca ne vorbeste despre materia lui...in prima ora... dar apoi ajungem sa numaram geamurile din R3 si sa constatam ca sunt multe. Sau mai exista specia care vine, presteaza pe subiect, clar, concis, dar nu intelege nimeni ce zice. Microfonul ori e uitat ori nu e folosit cum trebuie... ori respectivul prof chiar are prune in gura. Sau se apuca sa scrie la tabla... tabla aia e din iad venita. E prea mica pt. ditai amfiteatrul si e pe baza de creta si carpa uda. Si scrie proful frumusel pe tabla proaspat stearsa, cu creta peste udatura, de nu vede nici el ce-a scris, d'apoi noi. Ma rog, ca nu intelegem scrisul, e alta. Ba se mai si duce si vorbeste la tabla, cu microfonul uitat la mare departare. Tzipi la el ca n-auzi, nu intelegi, degeaba. Si la sfarsit se declara multumit ca si-a predat materia pe ziua de azi. Dar noi n-am inteles nimic. Din punctul meu de vedere si nu numai, nu si-a facut treaba pe ziua aia. Daca eu plec de la curs mai zapacita decat inainte (!) e naspa pt. imaginea profului. Parerea mea.
Si daca acel curs nu ma satisface, apoi seminarul tre s-o faca! Paula! La seminar te adoarme una, iti da tzeapa alta, intarzie unul si mai face si figuri daca indraznesti sa pleci dupa ce l-ai asteptat juma' de ora, sau tipa la tine altul ca esti proasta si-ti fura din tigari =)) Deci, mda, e de bine.
Tineti-o tot asa, va rog, doar voi modelati viitorul tarii.
Si castile mele de la aipod s-au dus si imi trebuie altele si n-am bani de altele si nu vreau sa stau fara muzica. Si stiati ca magenta e o culoare de oja pt. fete? "Hai mai, fetelor, ca voi stiiiiti...." =))

4 comentarii:

Irene spunea...

hai mah pisiiiii tre sa-ti iei casti de ai pod magenta sau fuchsia..ca e la moda :>

Irene spunea...

=)) ah da...abea acu vad tagu brain=pace...prea tare:))

Rozalia spunea...

ete pitpalac, fix fuchsia imi iau =))

puisorul cufurit spunea...

Te-ai plictisit asa de tare c-ai scris un roman. N-am apucat sa-l citesc pe tot, mai las si pe maine.