luni, 21 iunie 2010

We're back...:D

Hello hello si long time no see...
Datorita lipsei de chef, probabil, a impulsului nostru brusc da a lua facultatea mai in serios, probabil (desi nu s-a intamplat), de a avea o viata (adica a sta toata ziua in jeg) si probabil din lipsa de lucruri interesante de zis (nu ca pana acu am fi zis chestii interesante) n-am prea mai scris.
Cel putin astea se aplica la mine, Narf, feel free to comment:))
Am observat ca mi-a pierit cheful de aberat pe blog cand au plecat fetili in portgulia, si amazingly enough mi-a revenit cheful de scris pe blog cand s-au intors, deci presupun ca asta va face muzele mele:))).Ah, si welcome homeeee sa nu mai plecati.
Intre timp a plecat Pisi (aka Elena) in grecia for the summer, pisi you will be missed >:D<
In astea nush cate luni de cand n-am mai scris a venit si sfarsitul lumii, adica Andra si Narf m-au corupt sa-mi fac cont pe facebook. Daca o sa caut bine prin commenturi sigur am scris pe undeva ca asta n-o sa se intampla niciodata, asa ca ori sterg commentul, ori i guess it's safe to say never say never.
Adevarul e ca de-o saptamana vreau sa fac acest megapost de revenire, ca tre sa revii cu un big bang cand revii. Insa vecinii din ambele apartamente de langa mine s-au decis sa renoveze, deci bormasinile nu m-au lasat sa gandesc. Apoi de azi cica teoretic incepe practica, si eu ca o trista o fac in pitesti. Asa ca mai mult timp de scris pe blog...daca as avea curent...ma simt ca in epoca de piatra. La fiecare fulger mai musculos asa se taie curentu. Cre ca e spiritu lu nenea ceasca care pluteste in aer.
Asa ca nu am apucat sa fac mega postul de revenire si am zis sa-i urmez sfatul lui Narf si sa scriu despre cum nu pot sa scriu :)).
In caz ca ati rezistat la citit aberatiile de pana acum, promit solemn sa recuperez timpul pierdut, se promit recomandari cel putin la 2 zile, se promite mai multa cultura-n cap si promit sa nu ma mai frustrez la fel de mult ca pana acum.
Ah da, si la multi ani to us, saptamana trecuta sau ceva de genu am implinit si noi un anisor :D
Narf, cand te lasa armata, maybe u'll drop a line or two fanilor care inca nu ne-au lasat :)) (adica andrei ca o sa-i dau eu linkuri pana intra:)) )
Ma duc sa ma holbez la furtuna si sa astept viitoarea pana de curent. atat din epoca de piatra, la revedere!

3 comentarii:

Andra spunea...

O faci in Pitesti? Aa, practica...
Nu mai plecam, gata! Deci astept posturi.

P.S. De cand e fulgerul musculos?

Irene spunea...

vezi ca iar o iei pe urmele mele cu glumele bune:)))

fulgerul musculos, d'oooh, ai uitat toata romana, era o METAFORA:P foarte reusita chiar:))

Rozalia spunea...

Femeie, nu mai zi de armata, cine stie ce se crede, giizus!
Mda, tare comeback-ul, astept si indeplinirea promisiunilor si atunci mai zic ceva :)) Also, nu te-a fortat nimeeeeeni sa-ti fac cont pe FB, really now. Next thing you know, you're all gonna blame us for Daliana having a page there as well :))