joi, 24 iunie 2010

Despre Idolul American

Yes, m-am uitat la American Idol, si daa, i loved Lee Dewyze (castigatorul). Chiar m-a impresionat pozitiv AI-ul de anul asta, concurenti foarte buni,bine poate si din cauza ca majoritatea erau (e corect si-asa>:P) pe gustul meu.
Dar hai sa vorbim despre castigator. Mi-a placut de el de la inceput, si nu pentru ca are ochii albastri (desi nu neg ca si asta e un motiv), ci pentru ca are o voce super geniala, are timbrul ala usor ragusit care da o coloratura speciala melodiilor. Mi-au placut la el ca, spre deosebire de aproape toti ceilalti concurenti, nu i s-a urcat la cap si a reusit sa faca niste live-uri exceptionale. Si si-a pastrat atitudinea asta de om cu picioarele pe pamant pana la final. Simple kind of man indeed.


dintre celelalte melodii, here are few care mie personal mi-au placut la nebunie. :D (cat de cliseu a sunat asta, stiu:)) )

The boxer (Simon and Garfunkel) cred ca cel mai bun cover la piesa asta, se ridica la nivelul originalului sincer.
A little less conversation (Elvis)
That's life (Sinatra) best performance din sinatra night
Hallelujah (Cohen) stiu ca piesa asta a fost cantata si rascantata si paracantata, dar momentul live condimentat cu lacrimile sincere de la final a fost just breathtaking

Un comentariu:

Rozalia spunea...

...mie imi place de tipa... atat zic :P